گامی بلند در راستای اجرای اکوسیستم فناوری در اردبیل/ زنجیره فناوری کشاورزی شکل نهایی خود را می گیرد


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886170

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری اردبیل گام بلندی برای پیاده سازی اکوسیستم فناوری برداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، حبیب ابراهیم پور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه جامع، مرکز نوآوری گیاهان دارویی در صنعت زنبور عسل و رونمایی از محصولات کشاورزی دانش بانیان اظهار داشت: پس از دو سال همکاری مشترک مجازی، امروز با خاموشی شخصی ویروس کرونا ما رویداد استارتاپ کشاورزی فناوری را ایجاد کردیم تا ایده های ارزشمندی برای تولید ثروت در استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه 7 مجوز مرکز نوآوری از پارک اردبیل اخذ شده است، افزود: مجموعه پارک علم و فناوری اردبیل گام بلندی در جهت پیاده سازی اکوسیستم فناورانه برداشته و در نتیجه مراکز نوآوری گیاهان دارویی، عسل و کارخانه های رویداد ایجاد کرده ایم. استارتاپ کشاورزی که به سرعت این زنجیره فناوری را تکمیل می کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری اردبیل برنامه های مدون و توافقی برای توسعه نرم افزارهای فرهنگی و نرم افزار هویت سازی تدوین کرده است و 80 نفر در زمینه انیمیشن فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: از تبصره 18 حدود 41 میلیارد تومان اعتبار تعیین شد که با جذب این رقم تقریباً سه برابر آن اعتبار طلب کردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید