گزینه نهایی برای سرپرستی وزارت کار چه کسی خواهد بود؟

یک نماینده مجلس از احتمال حضور زاهدی وفا در مجلس به عنوان کاندیدای پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا معین الدین سعیدی درباره معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت و تعیین تکلیف این وزارتخانه گفت: بر اساس شواهدی که در اختیار ما قرار گرفته، دولت آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون منصوب می کند. ، ارائه کار و رفاه اجتماعی مجلس. گفته می شود او مدیر پرسنلی است که امیدواریم بتواند این وزارتخانه را مدیریت کند.

نماینده مردم چابهار درباره تشکیل وزارت بازرگانی که مدت هاست در مجلس و دولت مطرح شده است، گفت: به نظر من با توجه به شرایط ایجاد شده در وزارت بازرگانی وجود وزارت بازرگانی ضروری است. کشور امروز

وی یادآور شد: 2 سال است که قانون تمرکز اختیارات وزارت جهاد اجرایی نشده و بخشی از این اختیارات به این وزارتخانه داده شده است، وزارت جهاد قد علم کرده است بنابراین نیاز به تشکیل است. وزارت بازرگانی نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر می تواند حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار را این وزارتخانه اجرا کند و فکر می کنم من یکی از حامیان وزارت بازرگانی هستم.

ساعدی درباره ارائه اسناد الکترونیکی گفت: دولت باید در سبد معیشتی با قیمت 1400 شهریور ماه نیازهای اولیه جامعه را در اختیار مردم قرار می داد اما متاسفانه این کار را نکرد و اکنون می گوید ما نمی کنیم. این ساختار را داشته باشید به مجلس هم گفت تا شهریور ظرفیت استفاده از فیش های الکترونیکی را ایجاد می کنیم.

وی ادامه داد: در این خصوص سوالی از وزیر اقتصاد داشتم اما متأسفانه خلف امروز قول داد که دولت لایحه رفع مشکل پرداخت کالا به قیمت شهریور 1400 را صادر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید