گسترش فساد ابزار پیروزی غرب است/بیشتر اغتشاشات اخیر مربوط به باورهای غلط بود


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900689

آیت الله عبادی بسیاری از قیام های اخیر را مربوط به عقاید باطل عنوان کرد و گفت: باید مدارک قیام های دشمن را به مردم به ویژه جوانان ارائه دهیم تا فریب دشمن را نخورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: غده سرطانی و منشأ فساد است که مانع بزرگی بر سر راه است. انسانیت که از محاسبات است متوجه می شوید که اندیشه و فرهنگ و سیاست غرب و قاره اروپاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: 400 سال پیش که اروپایی ها وارد صحنه استعمار شدند، اولین قدمی که بعد از حضور برخی از کشورهای اروپایی در غرب آسیا برداشتند، حضور در قاره آمریکا بود که در آنجا افسانه سازی کردند. در حالی که واقعیت چیز دیگری است قاره آمریکا دارای تمدن و جمعیت بود و کشف شد.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: طبق آمار بین 60 تا 80 میلیون هندی را نابود کردند و آمریکا را روی سنگ قبرشان ساختند و بعدها رسماً قاره آسیا را اشغال کردند و هر جا که رفتند فساد کردند و ابزار پیروزی آنها بود. فساد است، از مواد مخدر تا رذیله و با اندیشه اصالت لذت و اقتصاد، تخریب شهرها و انواع سوء استفاده ها ابزار غرب است.

آیت الله عبادی یادآور شد: پس از جنگ جهانی دوم، غرب در بیش از 50 کشور به طور مستقیم مداخله کرد و هر جا که پا گذاشت فساد ایجاد کرد و پس از انقلاب اسلامی نیز جنگ تمام عیار را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند و همین تعداد را نابود کردند. افراد خوب تا حد امکان

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: علاوه بر این نوع مفاسد فرهنگی، ابتدا مردم را به فساد می کشند و بعد حمله می کنند که در 700 سال گذشته در اندلس اسلامی انجام دادند. اگر بتوانیم این اسناد را برای مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه جوانان تبیین کنیم تا کم تجربه ترها طعمه نیرنگ های دشمن نشوند.

آیت الله عبادی یادآور شد: در فتنه اخیر بخش عظیمی مربوط به عقاید نادرستی بود که مردم هیچ اطلاعی از آن نداشتند. اگر مشکلات اصلی کشورهای غربی به طور خلاصه به جوانان داده می شود، حیف است که منبع رادیو بی بی سی انگلیسی است، این کم فروش و پرفروش بودن، فرهنگ غرب هم هست که جامعه ما باید از آن خجالت بکشد. .

وی افزود: این نارضایتی ها را هم افرادی به وجود می آورند که به سمت فرهنگ غربی سوق داده می شوند، زیرا در خارج از کشور نمی توانند کاری انجام دهند، اما افرادی هستند که از طریق فضای مجازی یا واقعی این نارضایتی را ایجاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش از 250 هزار نفر از بهترین جمعیت ایران در شکارگاه ها کشته می شوند و در عوض از کسانی حمایت می کنند که اگر در جهاد به درستی تبیین شوند جامعه ما مصونیت می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای ما و خانواده شهدا سند انقلاب و انقلاب ما اسلام ماست، امیدواریم پس از 40 سال آزمون و خطا به این هدف بزرگ برسیم، فیلمی مستقل و مستند. باید در این زمینه کتاب تدوین و منتشر شود و شهدای گمنام استان نیز به عموم مردم معرفی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید