گلایه مردم از نوسانات برق در «سوق»


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893994

قطعی های مکرر برنامه ریزی شده و بدون برنامه برق سوق باعث ناراحتی و زیان مالی مردم این منطقه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، نوسانات برق در سوق باعث شده مردم آن شهر در روزهای گرم تابستان روزهای سختی را سپری کنند.

اهالی این منطقه از شهر کهگیلویه از قطعی مکرر برق گلایه دارند و این موضوع به معضلی جدی برای مردم و چالشی برای مسئولان و متولیان امر تبدیل شده است.

از ابتدای فصل گرما شاهد قطعی مکرر برق در این منطقه بودیم که به معضلی بزرگ مردم تبدیل شده است.

به غیر از شهرنشینان، روستاهای سوک نیز از قطعی مکرر برق ناراحت هستند و می گویند قطعی مکرر خسارات زیادی به وسایل برقی آنها از جمله یخچال، فریزر، کولر و … وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع و بویراحمد برق کهگیلویه در این خصوص به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: پس از طوفانی که در منطقه لنده رخ داد و مشکلی در شبکه برق ایجاد شد، 20 نفر از عملیات، تعمیر و نگهداری ، گروه های مهندسی و عملیات با دستگاه های معیوب مکان یاب در محل اعزام شد و 2 شبانه روز در جاده ها عیب یابی کل شبکه را سپری کرد و مشکل شناسایی شد.

معتمدی افزود: قرار بود تعمیرات پس از عیب یابی انجام شود که متاسفانه با شروع طوفان تابستانی وزش باد شدید و رعد و برق مانع از انجام کار شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی هایی که با استاندار انجام شده رفع عیوب کشف شده انجام شده و تمام تلاش همه همکاران ما در شرکت برق این است که در کمترین زمان ممکن مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید