گلایه کارکنان شهرداری تبریز/ با اتهامات خود را انقلابی می دانید!


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835929

جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز به ریاست حجت الاسلام برگی در ساختمان قدیم شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریزبیدار، آغاز جلسه امروز تحت الشعاع حضور مادران تعدادی از مسئولان شهرداری و اعتراض آنان به روند عدم تغییر وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر قرار گرفت.

جلسه شورا مدتی به دلیل ورود چند زن معترض با تنش همراه بود.


دستور کار 1: ارائه گزارش مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص مسائل کولر زعفرانی.

متن پاسخ ها به صورت مکتوب در اختیار حجت الاسلام زعفرانچیلر عضو شورای شهر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی باید در جلسه بعدی توضیحاتی ارائه می کرد.


دستور کار دوم: ارائه گزارش شهردار تبریز در خصوص ساخت و تجهیز بازارچه های محلی مناطق شهرداری پس از کمیته محیط زیست و خدمات شهری.

پرویز هادی یکی از اعضای شورای شهر گفت: بازارهای محلی از مصوبات شورای قبل بود. اغلب در مناطق غنی ایجاد می شد، در حالی که هدف ما ایجاد بازار در محله های فقیرنشین و فقیرنشین تبریز است.

مطلبی رئیس سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری تبریز در این خصوص گفت: هدف سازمان میادین ایجاد بازارچه های محلی در مناطق فقیرنشین و فقیرنشین است و انتخاب مکان بازارها با صلاحدید است. از شهرداری ها

روح اله رشیدی یکی دیگر از اعضای شورای شهر در این رابطه گفت: در بودجه سال 1401 افتتاح 6 بازار محلی است که جانمایی بازارها تقریبا انجام شده است.

یوسفی؛ معاون هماهنگ کننده امور مناطق شهرداری تبریز همچنین گفت: 5 بازارچه محلی داشتیم که در سه ماهه اول امسال سه بازارچه جدید به این تعداد اضافه می شود و در تلاش هستیم تا بازاری محلی بیش از بازار بسازیم. شماره بودجه.”


دستور جلسه 3: سخنرانی بین دستور حجت الاسلام زعفرانچیلر عضو شورای شهر

حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر در سخنانی گفت: اظهارات امروز من ممکن است برای اعضای شورا تلخ و گزنده باشد. صحبت های من به زمانی برمی گردد که آقای رنجبر به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی افزود: یکی از خطرناک ترین اتفاقاتی که در حاشیه شورا می افتد، روند برچسب زدن و اتهام زدن است. وقتی یکی از اعضای شورا همکارش را شعبان بی مغز، سیاه نمایی و چتر دریایی معرفی می کند، چگونه می توان انتظار داشت افکار عمومی به ما نگاه کنند؟

عضو شورای شهرداری ادامه داد: چرا فکر می کنیم تصمیم ما درست و تصمیم دیگران اشتباه است؟ چرا وقتی یکی از اعضای شورا یک اشراف را صدا می کند، هیچ کس واکنشی نشان نمی دهد؟


دستور کار چهارم: بررسی تصمیم کمیسیون ورزش در خصوص اماکن ورزشی شهرداری تبریز.

اعضای شورا با واگذاری مدیریت اماکن ورزشی به معاونت ورزش موافقت کردند.

اعضای شورا دو فوریت تغییر ساماندهی قطارهای شهری به سازمان حمل و نقل ریلی به مدت یکسال را تصویب کردند.

اعضای شورا با تشکیل یک فوریت سازمان ورزشی موافقت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید