گوش بری در پاساژ علاءالدین / اجاره ماهانه 15 میلیون ویترین غیر ممکن است!

گوش بری در پاساژ علاءالدین / اجاره ماهانه 15 میلیون ویترین غیر ممکن است!

شما می توانید کار مناسب خود را با اجاره میز یا صندلی شروع کنید. البته، اجاره هایی که می توانستید برای کل یک واحد در چند سال گذشته رهن کنید.

اولین قدم برای ایجاد شغل آزاد، داشتن یک واحد تجاری است که بسیاری از افراد حتی توان استخدام آن را ندارند. در بسیاری از محیط‌های کاری، اجاره میز یا صندلی باعث می‌شود صاحب کسب‌وکار شروع به کار کند. تعمیر تلفن همراه یکی از این وظایف است. بسیاری از صاحبان این مغازه‌هایی که موبایل و لوازم جانبی آن را می‌فروشند، با اجاره دادن بخشی از مغازه خود به متخصصین تعمیرات موبایل، هم اجاره را دریافت می‌کنند و هم مغازه خود را مجهزتر می‌کنند. در زیر به بررسی اجاره میز تعمیر موبایل پرداخته ایم. با ما بمان.

مغازه ای با سابقه 10 ساله موبایل در شهر اکباتان میز تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را با ودیعه 35 میلیون و اجاره ماهیانه 7 میلیون تومان اجاره می کند. در توضیحات لیست این فروشگاه مشتریان ثابتی دارد.

میز برای اجاره

یکی دیگر از آگهی های تعمیرگاه تلفن همراه در پونک تهران 30 میلیون رهن و ماهانه 10 میلیون تومان اجاره دارد.

در پاساژ علاءالدین یک مغازه به 3 نفر اجاره داده می شود. میز و ویترین فروش موبایل ماهیانه 20 میلیون تومان، میز فروش سیم کارت 15 میلیون تومان و میز تخصصی تعمیر موبایل 18 میلیون تومان اجاره داده می شود.

در برخی از تبلیغات پاساژ علاءالدین به چیزهای عجیب تری می رسیم. به حدی که ویترین برخی فروشگاه ها نیز اجاره داده می شود. در آگهی تامل برانگیز مبلغ 50 میلیون ودیعه با اجاره ماهانه 15 میلیون تومان داده می شود.

قاب گوشی

شاید جالب باشد بدانید که اجاره یک مغازه 20 متری کامل در پاساژ چارسو 700 میلیون تومان با اجاره ماهانه 130 میلیون درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید