یادگیری مشارکتی با بزرگسالان برای اصول اولیه خوب است


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843339

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: به دنبال ایجاد ارتباط بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اخیرا و با برگزاری همزمان اردوهای ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های مختلف، شاهد تمرینات مشترک رده های اصلی با تیم های بزرگسالان و قهرمانان صاحب نام کشتی، تمریناتی بودیم که به گفته مربیان و کشتی گیران تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه در کشتی گیران جوان و جوان دارند.

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص تمرینات مشترک رده های اصلی با تیم بزرگسالان گفت: ما جوان و بزرگسال هستیم، یک باخت بود. هدفی که شاید در گذشته دنبال می شد اما در شرایط فعلی این یکی از اهداف اصلی ماست.

کیو با استناد به برخی منتقدان با بیان اینکه اگر یک کشتی گیر جوان با بزرگسال تمرین کند سنگ کشتی می شود یا یک کشتی گیر نوجوان با یک جوان ورزش می کند، تاکید کرد: برنامه ریزی که قبلا انجام شده اینطور نیست. انجام شد کودکان با هم تمرین می کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: معتقدم با تمرینات مشترک کشتی گیران پایه سود خواهند برد. مثلاً اگر کشتی‌گیری مثل آذرپیرا با کامران گاسم‌پور تمرین کند، به نفع آذرپیرا هم هست و اگر بخواهد گاسم‌پور: «روی این کشتی‌گیر تکنیک‌های تاکتیکی اجرا کن.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه در رده جوانان و نوجوانان کشتی گیران در بسیاری از اوزان یک یا دو سال و در نهایت سه سال اختلاف سنی دارند، گفت: رده های بالاتر که آخرین آنها بزرگسالان هستند در حال آماده سازی هستند و امیدوارم. این بار و برای رسیدن به هدفمان.


انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید