یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکوفایی نسل جوان است


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805049

سیروس مودت با بیان اینکه پیامدهای انقلاب شکوفایی و رشد نسل جوان و دانشجویان و اندیشمندان بود، گفت: درست است که امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، اما امروز در دنیا جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ است. در نظر گرفته شده و تعیین کننده است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، کوروش مودت در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب که امروز در دبیرستان حجاب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم به وقوع پیوست. همه کلاس ها؛ توده های کثیری از مردم با اندیشه اسلامی و دموکراسی بدون توجه به بیگانگان قیام کردند و نه به شرق و نه به غرب پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه امروز دانشجویان ما در زمینه های علمی مانند نانو و سایر حوزه های غیر مشمول برگزیت پیشرفت کرده اند، افزود: پیامدهای انقلاب شکوفایی و رشد نسل جوان و دانشجویان و اندیشمندان بوده است. امروز درست است که با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما در دنیا جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ و تعیین کننده محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان ما در راستای گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین به سمت آموزش تمام وقت پیش می روند. هم بیانیه گام دوم و هم سند تحول بنیادین راهبرد اصلی نظام آموزشی است.

مودت گفت: در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی در فضای مجازی و حضوری با رعایت اقدامات بهداشتی انجام شد.

بر اساس این گزارش، زنگ انقلاب امروز (13 بهمن) در دبیرستان نمونه دولتی حجاب ناحیه 3 اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید