یکی از محصولات اصرار دارد که بهترین انتخاب ها در سال 1988 بوده است. با این صحبت ها، جلسه دچار تشنج شد. ربیعی هم به او پاسخ تند داد/ در این اسپاسم گفتم باید بپذیریم مردم عصبانی هستند.

یکی از محصولات اصرار دارد که بهترین انتخاب ها در سال 1988 بوده است.  با این صحبت ها، جلسه دچار تشنج شد.  ربیعی هم به او پاسخ تند داد/ در این اسپاسم گفتم باید بپذیریم مردم عصبانی هستند.

سید محمدعلی ابطحی نوشت: آقای رئیسی کنایه زد مگر این بار شما خوب صحبت کردید. باید بگویم این بار خیلی خوب صحبت کرد. به خصوص که گفت: نظر ما این است که همه تایید شوند مگر کسانی که به دلایل جدی و قانونی نمی توانند شرکت کنند. در واقع رد صلاحیت به زیر آب رفت.

به گزارش «انتکه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود از دیدار رئیس جمهور با نمایندگان برجسته جریانات سیاسی کشور خبر داد و نوشت: آقای رئیسی دو دیدار داشتند. – جلسه ساعتی با رهبران احزاب و فعالان سیاسی حدود 50 نفر بودند من تا به حال چنین جلسه متنوعی ندیده بودم.

خیلی ها صحبت می کردند. یک بار دیگر به قول آقای تسلو که اصرار داشت انتخابات 88 بهترین بود، او یک یاغی بود و از این حرف ها به خود می پیچید. ربیعی با تندی جواب او را داد.

در این تشنج نوبت من بود که صحبت کنم. گفتم قبول کنیم مردم عصبانی هستند. تلاش همه ما با هم کمکی نخواهد کرد. شاید اگر قدرت هایی مانند سیاست خارجی که بیشترین تاثیر را در اقتصاد دارد یا فضای مجازی و فیلترینگ اعلام کنید، مجلس تصمیم بگیرد. عموم مردم احساس می کنند که مجلس می تواند موثر باشد.

مجید انصاری، محمد و محسن هاشمی، کواکبیان، مرعشی، نوبخت، جواد امام، علی مطهری، وکیلی، ربیعی، مزکیان و من از این دیار و تازابی، روح‌الامینی، نظام موسوی، الله کرم و بسیاری دیگر از سیاستمداران سخنرانی کردند.

آقای رئیسی به شوخی به من گفت: «مگر این بار خوب صحبت کردی.» باید بگویم این بار خیلی خوب صحبت کرد. مخصوصاً وقتی می گفت نظر ما این است که همه تایید شوند مگر کسانی که به دلایل جدی و قانونی نمی توانند شرکت کنند. در واقع رد صلاحیت به زیر آب رفت.

اگرچه این جلسات در واقعیت اجتماعی تأثیر جدی نخواهد داشت، اما خوب بود مستقیم صحبت شود.»

لازم به ذکر است در این جلسه که به میزبانی وزارت کشور و رئیس جمهور برگزار شد افرادی چون مرتضی آقا تهرانی، حمید رسایی، محمدرضا بهنار، سید محمد حسینی، حداد عادل، اسداله بادامچیان حضور داشتند.