یک ایرانی مقیم کانادا مشتری پرسپولیس شد

دیروز نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که ممکن است محتوای آن باورنکردنی باشد. یک تاجر ایرانی که در کانادا زندگی می کند و به خاطر علاقه 40 ساله و کودکی خود به این تیم می گوید می خواهد برای خرید آن و قیمت 100 میلیون دلار مذاکره کند.

مردی به نام الکس حدیثی که خود را به عنوان کارآفرینی که یکی از بزرگترین شرکت های مالی کانادا را تاسیس کرده است، از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپولیس برای تصدی این تیم خبر داده است.

جایی که او ادعا می کند که یک کارآفرین برجسته در کانادا است به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات است.

الکس با اشاره به علاقه دوران کودکی خود به پرسپولیس به عنوان تیمی که در قلبش جایگاه ویژه ای دارد، ابراز تمایل به همکاری و خرید این باشگاه کرد: وقتی پسر کوچکی بودم با بازی زیبا و پرافتخار باشگاه پرسپولیس آشنا شدم. با وجود اینکه چهار دهه پیش ایران را ترک کردم، اما تا به امروز از عشقم به پرسپولیس کاسته نشده است.

الکس در بخشی دیگر از نامه خود خطاب به باشگاه پرسپولیس برای نشان دادن موفقیت خود در زمینه درآمدزایی و سرمایه گذاری، به پروژه اخیر خود در یونان اشاره کرد که با ذکر این پروژه برای بررسی و سوال، لازم است برای مدیران این امکان فراهم شود. پرسپولیس از ساخت پروژه خود با سرمایه گذاری 580 میلیون دلاری خبر داد.

این فرد ایرانی با اشاره به این موضوع و سرمایه گذاری ویژه ای که در یونان انجام داده اند، مدعی است که می توانند منابع لازم برای رسیدن به منافع باشگاه را فراهم کنند تا پرسپولیس در ایران و در عرصه بین المللی موفق تر باشد. (لیگ قهرمانان آسیا) برای دستیابی به.

اما بخش مهمی از اظهارات الکس حدیثی که در آن به بحث مالی و هزینه هایی که می توانند انجام دهند این بود: حاضرم 50 میلیون دلار برای خرید باشگاه و 50 میلیون دلار برای آکادمی برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد بدهم. .

این هوادار متمول با اشاره به اینکه از روند حساس و پرحادثه این انتقال که نیازمند بررسی و بحث بیشتر است آگاه است، ابراز اشتیاق و تمایل به دیدار و گفتگوی بیشتر در این زمینه با مدیران باشگاه و دولتی و سیاسی کرد. وی در همین راستا اعلام کرد که مسیر هدفی که برای خرید باشگاه طی می شود امکان پذیر می شود.

الکس هادی تقی در قسمت پایانی درخواست خود مدعی شده است که می تواند آینده درخشانی برای پرسپولیس بسازد و در موقعیتی عالی برای سربلندی ایرانیان به این تیم کمک کند.

اما این ادعا و پیشنهاد یک هوادار ثروتمند خارجی قطعا با موانع بزرگی همراه خواهد بود و باید دید با وجود حضور این باشگاه در بورس و حضور آن در بورس، امکان مذاکره و بررسی ادعا و تقاضای الکس وجود خواهد داشت یا خیر. خصوصی سازی

پیشنهاد 100 میلیون دلاری برای تصاحب باشگاه پرسپولیس قطعا یک اتفاق انقلابی بزرگ و خاص در تاریخ فوتبال ایران و حتی آسیا محسوب می شود. اتفاقی که شاید دور و حتی غیرممکن باشد، اما اگر در شرایطی محقق شود که کل بودجه و قیمت پرسپولیس برای یک فصل می تواند نزدیک به 10 میلیون دلار باشد، اما حالا با این وعده بزرگ، پایش را باز می کند. ستاره های بزرگ برای آن البته. همچنین باید گفت که با توجه به شرایط خاص پرسپولیس و استقلال و اهمیت دولتی و سیاسی آن، اعطای چنین موقعیتی به هیچ فرد متمولی بعید به نظر می رسد، حتی اگر خرید آن هزینه زیادی داشته باشد. در فصول اخیر حتی صحبت از احتمال تصاحب اپراتورهای مخابراتی و خودروسازان دو باشگاه مطرح شده بود که می توانست مشکلات بزرگی را برای این دو تیم به همراه داشته باشد اما در نهایت محقق نشد و بعید به نظر می رسد. فراهم کردن چنین فضایی برای یک فرد هوادار مقیم خارج از کشور حتی اگر ثروتمند باشد و باید دید در نهایت چه اتفاقی می افتد و پاسخ باشگاه پرسپولیس به درخواست جلسه و مذاکره چیست. در این رابطه توسط الکس حدیثی.

یک ایرانی مقیم کانادا مشتری پرسپولیس شد

دیدگاهتان را بنویسید