یک صندوق بازاریابی ویژه برای سهام ایجاد خواهد شد

ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793128

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: صندوق ویژه بازاریابی سهام عدالت تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید اصقی در خصوص ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی مرتبط با قوه قضائیه و اینکه آیا مدل مدیریتی این شرکت ها تعاونی صندوق عمومی خواهد بود یا مدل دیگری، گفت: در حال حاضر شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس و به عنوان صدها سرمایه گذاری پذیرفته شده اند. شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار فعال هستند.

عشقی گفت: تفاوت شرکت های سرمایه گذاری عادی با سهامداران استانی در این است که سایر شرکت ها سهامداران عمده و مدیریت حرفه ای دارند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با برگزاری مجامع و انتخابات شرکت های سرمایه گذاری دادگستری استان، شرکت های سرمایه گذاری مانند سایر شرکت های سرمایه گذاری عادی به فعالیت خود ادامه می دهند. نیاز به هماهنگی بین سهامداران اصلی وجود دارد. «ولایتی باشید.

عشقی همچنین گفت: با توجه به مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده در عدالت و بازاریابی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید هماهنگی‌هایی از سوی انجمن شرکت‌های سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی گفت: به نظر می رسد الگوی ایده آل برای مدیریت شرکت های سرمایه گذاری استانی شیوه های مدیریتی از طریق مرکز شرکت های سرمایه گذاری و هماهنگی بین آنها باشد.

رئیس سازمان بورس با بیان اینکه انجمن شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ادعا می‌کند دو هزار میلیارد تن از پول شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای بازاریابی برداشت شده است، در حالی که سهام استانی در روز عرضه از ۱۰۰ تن به ۶۰ تن رسیده است. روش قبلی برای اداره سهام عدالت و شرکت های سرمایه گذاری دارای کاستی ها و زیان هایی بود که بستگی به نحوه اجرای آنها داشت. در بسته سهامداری پیش بینی شده است که سهام شرکت های استانی از طریق صندوق ویژه بازاریابی مدیریت شود و با مشکل افت قیمت بازار مقابله شود.

عشقی تاکید کرد: ارزش سهام شرکت های استانی باید به ارزش ذاتی برسد و معاملات شرکت های استانی روان شود و صندوق بازاریابی ویژه ای برای آنها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید