یک فرد مبتلا به omicron می تواند تا 25 نفر در روز انجام دهد


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808600

عبدالله هان زاده گفت: همه افراد مبتلا به امیکرون می توانند روزانه 25 نفر را بیمار کنند و به دلیل شیوع سریع امیکرون، شهروندان باید مراقبت های بهداشتی را جدی تری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله خانزاده معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: برای بیماران مبتلا به علائم کرونری آزمایش شد.

وی افزود: در حال حاضر 20 درصد تخت های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان عروق کرونر در جنوب غرب خوزستان در اختیار بیماران عروق کرونر است و بیمارستان های خرمشهر و شادگان بیماران بدحال را پذیرش می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سایر بیمارستان های منطقه از جمله نفت و تامین اجتماعی نیز در حال بستری شدن بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر هستند و در روزهای آینده با توجه به افزایش میزان ابتلا، شاهد موارد بیشتری خواهیم بود. بیماران بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان.

خانزاده افزود: 39 بیمار عروق کرونر در بیمارستان آیت الله طالقانی و 6 بیمار در بیمارستان شهید معارفی زاده شادگان بستری شدند که از این تعداد 8 بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شدند.

وی گفت: بیشتر بیماران بستری در بیمارستان کسانی هستند که از تزریق واکسن خودداری کرده و یا تنها یک نوبت واکسن دریافت کرده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تزریق سه دوز واکسن و رعایت اقدامات بهداشتی تنها راه مدیریت و کنترل تاج است و در صورت نظارت بر این موارد، شهرهای آبادان، هرمشهر و شادگان باز خواهند گشت. به حالت عادی

حنزاده گفت: همه افراد مبتلا به امیکرون می توانند روزانه 25 نفر را بیمار کنند و به دلیل شیوع سریع امیکرون، شهروندان باید اقدامات بهداشتی را جدی تری اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید