یک میلیارد ریال کمک اجتماعی در سیل جنوب کرمان / از توزیع کمک های غذایی تا مشاوره های تخصصی و پزشکی

ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799456

دبیر مدیریت بحران بهزیستی کرمان اعلام کرد؛

علیرضا امینیان میزان کمک های اجتماعی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این محموله شامل 150 سبد مواد غذایی، کنسرو، 100 تخته پتو و … است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان با حضور محمدرضا کاظم زاده مدیرکل بحران بهزیستی استان در رابطه با سیل اخیر در جنوب استان برگزار شد.

در این جلسه علیرضا وحیدزاده رئیس اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه اهمیت توجه ویژه به مناطق در معرض بیشترین آسیب ها و اثرات بلایای طبیعی و شرایط اقلیمی است، گفت: برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های مادی و اجتماعی. در مناطق آسیب دیده قابل قبول بودن و در معرض بلایای طبیعی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط مسئولان انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده مددکاران اجتماعی در مناطق سیل زده گفت: حضور به موقع و موثر مددکاران و اورژانس اجتماعی در مناطق سیل زده جنوب استان و همکاری سایر دستگاه های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت. و در سیل اخیر قابل توجه است.

علیرضا امینی دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان نیز گزارشی از خدمات سیل در جنوب استان ارائه کرد و گفت: بهزیستی از اولین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور داشته و خدمات تخصصی ارائه کرده است.

وی میزان کمک های اجتماعی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محموله شامل 150 سبد غذایی، کنسرو، 100 تخته پتو و … بود.

محمدرضا کاظم زاده، مدیرکل بحران بهزیستی کشور با تقدیر از تلاش های مسئولان و کارشناسان بهزیستی برای رفع آلام آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان پهناور کرمان، افزود: سیاست های بهزیستی و کمک های بین المللی کشور به عنوان اسکان موقت و در علاوه بر این حمایت ها، باید اقدامات اصولی و پایداری انجام شود تا بهزیستی کرمان در هر دو بخش به خوبی معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید