10 جلد از کتاب مقدس سند دفاع در لرستان صادر می شود


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905712

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:

رشیدی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: 10 جلد از کتاب اسناد حفاظت مقدس در لرستان منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای کشور، کمیته تالیف تصمیم گرفته است تا به نویسندگان اعتبار و تعداد 10 جلد کتاب مستند به چاپ برسد. در کنگره

وی افزود: این کتاب ها آماده چاپ هستند و قرارداد چاپ دو جلد کتاب منعقد شده که بخشی از عملکرد لشکر 84 لرستان و کتاب های مستند در طول هشت سال را درج کرده است. حراست سنت منبع مناسبی برای پژوهشگران این حوزه می باشد.لرستان چاپ شده است.

مدیرکل حراست و نشر ارزش های حراست لرستان گفت: با توجه به اینکه دوران هشت ساله حراست یکی از مهم ترین و ارزشمندترین گنجینه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. تلاش می شود تا همه دستاوردها و شهامت های آن زمان در کتاب ها ثبت شود تا آیندگان از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس گفت: جاده جدیدی در ضلع جنوبی موزه توسط شهرداری در حال ساخت است که این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون تمامی زیرساخت های لازم برای این پروژه وجود دارد. آماده شده و منتظر اعلامیه هستیم.در حال باز کردن زمان راه اندازی هستیم.

رشیدی به پیشرفت یادمان های شهدا اشاره کرد و افزود: یادمان شهدای گمنام الیگودرز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یادمان های بیرانشهر و زاگه، گراب کوهدشت نیز در حال تکمیل و تلاش برای تکمیل است. آنها را در اسرع وقت.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید