10 نفر در زمینه تولید گل های تزئینی مشغول به کار شدند


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893821

سولماز یاری، کارآفرین البرزی که با مواد بازیافتی گل های تزئینی می سازد، برای 10 نفر شغل ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; سولماز یاری یک کارآفرین البرازی است که با مواد بازیافتی گل های تزئینی می سازد.

وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خود من یکی از سفیران محیط زیست هستم و همیشه با دوستانم به نظافت شهر و اماکن عمومی کمک کرده ام.

dea05c51 16bc 45a5 93ca debe7c2e4e8b خبر خاکستری

یاری افزود: تا اینکه یک روز جرقه ای به سراغم آمد که با مواد بازیافتی روبان درست کردم و با آن گل های تزئینی درست کردم.

این کارآفرین بیان می کند: به محض اینکه ایده به ذهنم رسید، ابتدا طرح را روی کاغذ اجرا کردم و کیسه های زباله ابزار کارم شد.

وی گفت: ابتدا باید کیسه های زباله را در رنگ های مختلف تهیه می کردم و با شکل دادن به آنها روبان هایی درست می کردم و شروع به تولید گل می کردم.

یاری ادامه داد: یک ماه و نیم برای ساختن دسته گل اول وقت گذاشتم اما کار تمام شده خستگی را از تنم دور کرد. حدود 3 سال به تنهایی کار کردم تا خودم را با این هنر تثبیت کنم.

30f3996d c1cf 4bac a558 c73e029e67ec خبر خاکستری

این کارآفرین افزود: در نمایشگاه های مختلفی شرکت کرده ام و استقبال مردم عزمم را برای ادامه جدیت بیشتر کرده است.

وی گفت: با افزایش حجم سفارشات، تعداد پرسنل خود را افزایش دادم و اکنون 10 نفر به صورت پاره وقت برای من در خانه کار می کنند.

یاری با بیان اینکه کار ما جزو تکالیف است و ماهی یک بار برای به دست آوردن الگوها و طرح های جدید گرد هم می آییم، گفت: در این جلسات با یکدیگر تبادل نظر می کنیم و نتیجه جلسه یک طراحی جدید و خلاقانه است.

این کارآفرین با تاکید بر اینکه شناخت سلیقه مخاطب برای تولید آثار بسیار مهم است، ادامه داد: اگر تولید اثر مطابق با نیاز مصرف کننده باشد قطعا اتفاقات خوبی رخ می دهد و فروش افزایش می یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید در کنار کارآفرینان باشند و مشکلات آنها را حل کنند تا شاهد رونق این نوع فعالیت ها در چرخه اقتصاد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید