120 هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شد.


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815539

معاون بهداشت و درمان و پدافند بیولوژیکی استان مرکزی:

امینی گفت: بیش از 120 هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شده است و بیش از 200 بسیجی در مدت چهار ماه در این مرکز ایفای نقش کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدتگی امینی معاون بهداشت و حفاظت بیولوژیک سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی بسیج اراک گفت: بسیج در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی در علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمن توانست به موفقیت ها و دستاوردهای بسیاری دست یابد و کارایی خود را نیز به اثبات برساند.

وی افزود: بسیج در دوران تاج با اجرای طرح شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه و مدیریت بیماری تاج قرار داشت و بیش از 50 عنوان خدمات در قالب طرح تاج به سپاه و اقشار مختلف بسیج ارائه شد. شهید سلیمانی.»

سرهنگ امینی گفت: یکی از اقدامات مهم طرح شهید سلیمانی حمایت از واکسیناسیون عمومی مردم بود که از ابتدای طرح واکسیناسیون به همراه مراکز بهداشتی و درمانی بسیج نقش عمده ای در ایجاد مرکز ویژه واکسیناسیون شهید سلیمانی داشته است. نقش مهمی در واکسیناسیون عمومی داشت.

وی ادامه داد: بیش از 120 هزار دوز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شد و بیش از 200 بسیجی به مدت چهار ماه در این مرکز ایفای نقش کردند.

معاون بهداشت و سلامت نیروی زمینی سپاه استان مرکزی افزود: پس از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی، علاوه بر تمرکز تمامی امکانات و توان بسیج در مصلی اراک، اجرای واکسیناسیون خودرویی و سیار در دستور کار قرار گرفت. بهداشت و پدافند زیستی سپاه همراه با جهادگران بسیجی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون خودرو برای ارائه خدمات به مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین یکی از مهم ترین خدمات معاونت بهداشتی و پدافند زیستی است، گفت: در زمینه واکسیناسیون سیار نیز کمک های لازم را انجام می دهیم.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و به پاس تجلیل از زحمات همکاران سپاه و بسیج در امر واکسیناسیون، این مراسم با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه، دکتر جمالیان رئیس جمهور برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی اراک، حجت الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روحل، سرهنگ مجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک ممتاز و زحمات بیش از 200 بسیجی بی چشم و همکار در راه خدا به خاطر ستایش شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید