1250 میلیارد از وام های دولت برای سفر به خوزستان محقق شد


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812512

صادق خلیلیان از تسریع پروژه ها و طرح های عمرانی در خوزستان خبر داد و گفت: حدود 1200 میلیارد تن از وام های دولتی برای سفر به استان دریافت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان امروز 11 اسفند در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی خوزستان گفت: لازمه پیشرفت و توسعه است. برای اینکه بتوانیم یک پروژه را اجرا کنیم باید تحقیقاتی انجام شود و در این راستا چندین طرح تحقیقاتی را تصویب کرده ایم.

وی افزود: بحث توسعه فیزیکی شبکه فاضلاب شهر اهواز از دیگر موضوعات اصلی این جلسه بود. خوشبختانه طی پنج ماه گذشته و با روی کار آمدن دولت جدید شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در این زمینه در اهواز بوده ایم.

استاندار خوزستان گفت: در این زمینه ادارات با قوانین مشکل داشتند که در این جلسه رفع شد و کار با سرعت بیشتری به پایان می رسد.

خلیلیان با بیان اینکه خوشبختانه روند اجرای طرح ها و طرح های عمرانی در استان سرعت گرفته است، گفت: حدود 1.2 میلیارد تن از وام های مربوط به سفر دولت به خوزستان و 240 میلیارد تن دیگر دریافت می شود که در مجموع یک می شود. . این رقم 1500 میلیارد تن خواهد بود و به تکمیل سریعتر پروژه ها و برنامه ها کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید