13 گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز به مناطق دورافتاده خراسان جنوبی اعزام می شوند


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816254

موسوی زاهد گفت: 13 گروه از دانشجویان جهادگر بسیجی در نوروز سال 1401 به ناحیه صیدال نبندان اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید مصطفی موسوی زاهد در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح قرارداد اعزام گروه های جهادی دانشجویی به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی در نوروز 1401، اظهار داشت: اردوهای جهادی از پنجمین روز آغاز می شود. در اواسط آوریل به پایان می رسد. سال آینده ادامه دارد.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: امسال در مجموع 135 دانشجو در قالب هفت گروه جهادی خواهر و چهار گروه جهادی برادر برای انجام فعالیت های مختلف به روستای صیدال شهرستان نبندان اعزام می شوند.

وی با اشاره به فعالیت دو گروه جهادی دانشجویی در شهرستان فردوس ادامه داد: در مجموع 145 دانشجوی جهادگر از دانشگاه های مختلف استان برای اجرای طرح پیمان خدمت در ایام نوروز اعزام می شوند.

موسوی زاهد گفت: یک هزار و 401 اردوی جهادی دانش آموزی نوروزی در حوزه های فنی و عمرانی و طرح های اشتراکی شامل زیباسازی مدارس، بهداشت و درمان، آبرسانی، موضوعات آموزشی، تجهیزات خانه ورزشی، کلاس خیاطی، موضوعات آموزشی و خانوادگی برگزار می شود. شد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 1600 نفر در بحث پزشکی و دندانپزشکی در روستای سیدال نبندان تحت پوشش قرار می گیرند، افزود: از ابتدای امسال 41 گروه جهادی با 9 هزار نفر در روز در قالب طرح. از مجموع 630 جهادگر مناطق استان «به خدمت اعزام شدند.

وی از ثبت نام 47 گروه جهادی دانشجویی در استان خراسان جنوبی در سامانه اطلس خبر داد و گفت: دانش آموزان در این اردو با آگاهی از مشکلات و دغدغه های مناطق کم برخوردار و از سوی دیگر ظرفیت ها و مشکلات محرومان را شناسایی می کنند. . و یک درخواست از مسئولان.»

وی در پایان با اشاره به اینکه پس از سه سال دوری از سرزمین نور به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال دانش آموزان خراسان جنوبی به مناطق راهیان نور اعزام شدند، گفت: در این راستا 450 دانش آموز با 15 دستگاه اتوبوس. از بیرجند، فردوس و قاین از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید