17 کیلومتر مسیر جایگزین برای 9 روستای شهرستان ماهنشان ایجاد می شود


ساعت: 15:51
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895022

فرماندار شهرستان ماخنشان با بیان اینکه به دلیل احداث سد مراش، مسیر ارتباطی 9 روستا شامل خضر آباد، کوزه سفلا، کوزه علیا، کوزیان علیا و کوزیان سفلی و 4 روستا تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: 17 کیلومتر مسیر جایگزین برای 9 روستای شهرستان ماهنشان تأسیس شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل جاجو ناگی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه طول کل مسیر زنجان – دندی در استان زنجان 123 کیلومتر است که 26 کیلومتر آن یک قسمت سمت زنجان و یک قسمت از سمت دندی تکمیل و بهره برداری شده است، گفت: دو قطعه 28 و 31 کیلومتر در اختیار پیمانکار است و امید است با این کار فاز به فاز بار ترافیکی کاهش یابد.

وی افزود: امسال 140 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است و 39 کیلومتر باقیمانده از زنجان تا تکاب یعنی در حال پیگیری هستیم. به خصوص از سهم ایمیدرو استفاده و اعتبار لازم را بگیریم و پروژه را تسریع کنیم.

فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه سد مراش در حال ساخت است و بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: احداث این سد جاده های سابق تعدادی از روستاها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه در نهایت جاده جایگزین برای 9 روستا شامل خضر آباد، کوسج سفلا، کوسج علیا، قوزیزجان عالی، قزیزجان سفلی و 4 روستای دیگر اجرا می شود، تصریح کرد: این جاده ایجاد شده اما فعلا یک کیلومتر آن آسفالت است. ، اما جاده سابق هنوز آسفالت است و قابل استفاده است.

جزنوگی با بیان اینکه این جاده به طول 17 کیلومتر با همکاری آب منطقه ای و راهداری در حال اجراست، گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته یک کیلومتر آسفالت شد اما امسال با تامین قیر از سوی دو سازمان. ، قسمت دیگری از جاده آسفالت می شود.

وی یکی از مهمترین مشکلات راه های روستایی را تخریب ناشی از جابجایی بارهای معدنی با تناژ بالا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکید بر رعایت تناژ کامیون ها و بهسازی راه های مواصلاتی از اولویت های این شهرستان است و اقدامات در حال انجام و پیگیری است. بالا برای به حداقل رساندن آسیب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید