173 مرکز خیریه در استان قزوین وجود دارد

وی افزود: یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) ترویج فرهنگ رحمت، ایثار و انفاق است و هدف اصلی از تشکیل گروه ها و هسته های جهادی نهادینه سازی فرهنگ احسان و رسیدگی به محرومان است. و نیازمند جامعه به ویژه در میان جوانان و آینده نگر کشور است

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد در سال های اخیر ظرفیت های خارجی خوبی ایجاد کرده است که یکی از آنها راه اندازی مراکز نیکوکاری است که عملکرد خوبی در کشور دارند.

وی با اشاره به فعالیت 173 مرکز نیکوکاری در استان گفت: این مراکزی که به مردم تحویل داده شده دارای خیرات و برکات فراوانی هستند. زیرا کارهای مردان، اعمال خود به خودی است که از دل انسان ها و اعتقادات دینی آنها سرچشمه می گیرد و به همین دلیل همیشه به ثمر می نشیند.

اردوگاه حاج عبدالله ولی در شهرستان کوهین افتتاح می شود


ظهیری با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در سال جاری گفت: در پنج ماهه نخست امسال ارائه گروه های جهادی در مناطق مهدوی، غذا، تامین مسکن شامل تعمیرات و ساخت و ساز، بهداشت و درمان، اشتغال و خودکفایی و کارها به صورت هم افزایی انجام می شود، مناسبت های فرهنگی و خاص بالغ بر 11 میلیارد و 800 میلیون تومان است و قطعا با تشکیل گروه ها و هسته های جهادی این میزان کمک ها نیز گسترش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: ساختمانی در شهرستان کوچین با نام قرارگاه حاج عبدالله ولی برای استقرار گروه های جهادی و مرکز خیریه با رویکرد جهادی و با هدف هم افزایی بیشتر اختصاص می یابد.

باید بگویم؛ «حاج عبدالله ولی» از ناجیان کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سالیان متمادی را در مناطق کم برخوردار گذراند و منشأ خدمات و فعالیت های ارزنده ای در راستای رسیدگی به مستضعفین بود.



مردم نیکوکار استان قزوین برای پیوستن به هسته جهادی قرارگاه حاج عبدالله ولی می توانند با شماره 2 به شماره 10003000033808 پیام دهند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید