20 سال انتظار مردم جنوا برای پس گرفتن اراضی اجداد دولت / اشغال اراضی مردم توسط اصلاح طلبان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. سال هاست که در بسیاری از نقاط بوشهر اختلافات بین کشاورزان و مسکن و شهرسازی وجود دارد و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های استانی، از 10 سال پیش تاکنون بسیاری از اراضی مردم به عنوان ملک دولتی یا کشاورزی ثبت شده است. .

مهمترین لحظه دردسر امروز شهرستان گناوه و روستاهای مال خلیفه، مال گائد و سربست است که با تخریب مجدد برخی ساختمان ها تنش هایی را به وجود آورده است.

در حالی که وزارت راه و شهرسازی به رسانه ها گفت: در مبارزه با تصرف و تصرف اراضی ساحلی و با دستور رئیس قوه قضائیه ۱۰۸ هکتار از اراضی این شهرستان حذف شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گناوه افزود: متصرفان اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در این مناطق کردند که پس از اطلاعیه های مکرر و سهل انگاری با حمایت دستگاه های مربوطه حذف و به دولت بازگردانده شد.

تنش ها پس از تخریب بالا گرفت و امروز مردم و مالکان برای استرداد زمین و انتشار مطالب روزانه در فضای مجازی تلاش می کنند.

14713657261 خبر خاکستری

زمین هایمان را به ما پس بده

یکی از مالکان این زمین ها روز گذشته در شبکه های اجتماعی نوشت: حدود 20 سال پیش زمین های ما در حالی که سند داشتیم توسط دولت از وزارت مسکن و شهرسازی مصادره شد و مالکان اصلی برای کشت و برداشت این زمین ها زحمت می کشند. زمین. او هنوز نتوانسته بود زمین های خود را پس بگیرد. چگونه یک سازمان دولتی می تواند به اموال شخصی که دارای سند نیز باشد حمله کند و سند بزند.

وی ادامه داد: از همه مسئولان و نمایندگان انتظار داریم زمین هایی که حق مردم است و اسناد موجود است را به ما برگردانند.

879615333523 857 خبر خاکستری

مسئولان قول دادند که مشکل زمین را حل کنند

این موضوع در شمال استان بوشهر به حدی داغ است که ائمه جمعه بارها در خطبه های خود برای رفع مشکلات مردم این منطقه فراخوان داده اند.

14984049325 خبر خاکستری

حجت الاسلام راکنی حسینی در سفر وزیر اقتصاد به این شهرستان و سفر استاندار بوشهر به شهر ژنو به شدت بر این موضوع تاکید کرد و همه مسئولان برای حل مشکل قول مساعد دادند.

96292162991 خبر خاکستری

امام جمعه گناوه در خطبه های هفته های اخیر گفت: تخریب برخی از منازل در روستاهای گناوه با تاکید بر اینکه هیچکس موافق کار غیرقانونی نیست و همچنین هیچکس فراتر از قانون نیست و مخالف قانون نیست، گفت: در بحث اراضی سه روستای مال خلیفه، رئیس و دارایی فرماندار جنوا که در سفر رئیس جمهور به استان و حضور وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان نماینده وی در این شهرستان، این مسائل با وی در میان گذاشته شد.

حال باید نگاه کرد و دید مسئولان کشور و استانی که به شمال استان سفر کردند و قول دادند که حتما مشکلات مردم حل می شود و زمین ها به صاحبان اصلی خود بازگردانده می شود. آیا تا 20 سال آینده محقق خواهد شد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید