40 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی لرستان ترمیم می شود


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837436

کرموند گفت: 40 کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی لرستان برای جلوگیری از هدررفت بخشی از آب ترمیم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کاراوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: با توجه به مشکل تنش آبی و خشکسالی، طرح های پیشگیری از هدررفت آب، مدیریت مصرف و ترمیم شبکه فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود 45 درصد از شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای این بخش فرسوده است، در این راستا مقرر شده است 20 کیلومتر شبکه فرسوده شهری و 20 کیلومتر بافت فرسوده روستایی اصلاح شود. شبکه. شبکه تا بخشی از تلفات آب از بین برود.

مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین 20 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای هرم آباد، کوهدشت و دلفان وارد مدار می شود و پنج کیلومتر خط انتقال در همه شهرها نصب می شود.

وی گفت: از دیگر اقدامات در دستور کار حفاری، تجهیز و برق رسانی به هشت حلقه چاه آب خرم آباد، دورود، ازنا، بروجرد، کوهدشت و سلسله و نصب آب شیرین کن در سپیداش در سال جاری است.

کرموند با اشاره به اقدامات لازم در بخش روستایی گفت: احداث 30 کیلومتر خط انتقال، حفر، تجهیزات و برق رسانی 10 حلقه چاه آب روستایی به 30 روستا، تکمیل پروژه آبرسانی به 40 روستا، تکمیل و ورود زنجیر دو هزار متر مکعبی مخزن ذخیره آب و تکمیل چهار واحد پمپاژ آب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید