4300 دانش آموز یزدی یتیم و بی سرپرست هستند


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898050

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته همیاری استان یزد:

سلمانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: 4 هزار و 300 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد یزد یتیم یا فرزند محسنین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه از 5 هزار و 500 ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد یزد 4 هزار و 300 دانش آموز یتیم و 3 هزار و 300 کودک هستند. محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه کمپین سراسری شور عاطفه از 24 شهریور آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 850 مدرسه در استان به عنوان پایگاه شور عاطفه آغاز به کار کرده و آماده دریافت کمک های نقدی هستند. . و غیر پولی ها مردم نیکوکار روستایی هستند و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را جذب می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر 23 هزار نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می کنند که 60 نفر از این حامیان در خارج از کشور زندگی می کنند.

سلمانی ادامه داد: با کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین استان در قالب کمپین شور، نیازهای آموزشی دانش آموزان بی بضاعت و ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این موسسه تهیه و بین مردم توزیع می شود. آنها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید