17000 دانش آموز یزدی در خدمت هستند که دیگر نیست! / پیگیری ادامه دارد


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1011/01/22
شناسه خبر: 1821201

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان یزد:

پیمان فر گفت: بر اساس اعلام رسمی آموزش و پرورش استان یزد 9 هزار دانش آموز در ناحیه دو و 8 هزار دانش آموز در ناحیه اولین متقاضیان سرویس مدارس هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم پیمان فر رئیس انجمن اولیا و مربیان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در سرویس مدارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط زیادی برای ایاب و ذهاب وجود دارد. خدمات به دانش‌آموزان «سخت‌تر شده و شرایط ناپایدار این بیماری این روند را دشوار کرده است.

پیمان فر افزود: هفته گذشته جلساتی برای ساماندهی مدارس سوری های یزد به منظور شمارش تعداد متقاضیان دانش آموز و تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان حمل و نقل شهرداری یزد برگزار شد تا براساس اطلاعیه رسمی آموزش و پرورش در مورد چه مواردی تصمیم گیری شود. 9 هزار دانش آموز در سه ماهه دوم و 8000 دانش آموز در ناحیه یک آموزش و پرورش متقاضی دریافت سرویس مدارس هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این نامه حمل و نقل، حمل و نقل دانش آموزان بر عهده موسسات مینی بوس و مسافرانی است که مجوز خود را از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد دریافت کرده اند اما به دلیل شرایط و غیراقتصادی بودن. هزینه ها سیاست اکنون که رانندگان آماده ورود به سرویس مدارس هستند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان یزد گفت: نرخ فعلی یک کد یک ساله است که رانندگان باید قانوناً آن را اجرا کنند، اما شرایط نابسامان مدارس از یک سو و عدم تمایل رانندگان به همکاری با مدارس از سوی دیگر. تغییر تعرفه خدمات در مدارس و یا تحت پوشش قرار دادن آن در قالب طرح های حمایتی راننده است.

وی افزود: امیدواریم در این هفته بتوانیم در مورد سرویس مدارس یزد تصمیم نهایی را بگیریم و دانش آموزان و اولیا دیگر نگران این موضوع نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید