485 مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882293

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در دهه ولایت و امامت 485 نفر در نقاط مختلف استان به فعالیت تبلیغی مشغول هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز از اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: 485 مبلغ به صورت همزمان به مناطق روستایی و شهری استان اعزام می شوند. دهه ولایت و امامت.

وی ادامه داد: اقامه نماز عمومی، خطبه و خطبه، تذکر احکام، تبیین فرمایشات ائمه انقلاب، برگزاری مراسم نورانی دهه ولایت و امت گرایی، سخنرانی در سیره اهل بیت طهارت علیهم السلام. و نظافت، تبیین مناسک حج، جایگاه ولایت و نقش فقیه در جامعه، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت و آگاهی بخشی به جامعه، تاکید بر ضرورت مادری و افزایش جمعیت. احیای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله فعالیت های مبلغان در این ایام است.

حجت الاسلام رضایی همچنین به برنامه های این نهاد برای گرامیداشت این ایام در تمامی شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: در این ایام برنامه هایی از جمله برگزاری جشن های غدیر خم در مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستاها، برگزار می شود. دیدار و سرکشی از سادات مداح شهرستان. در ایام دهه امامت و ولایت، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، اجرای مجدد واقعه غدیر، پرده خوانی و نقشه خوانی غدیر، اجتماعات شعر و ادب در مساجد، برپایی ایستگاه های نماز کاروان های پیاده روی غدیر و پخت و پز و توزیع غذا معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید