5 روستای طالقان به برکت گاز به استقبال زمستان می روند


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881747

علی حدادی گفت: روستاهای مهران، دیزان، ناریان، هیکان و هرچان تا قبل از شروع فصل سرما امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکعلی حدادی رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در یادواره 31 شهید و سرافراز روستای ناریان طالقان گفت: روستای ناریان با 31 شهید، 200 رزمنده و روحانی برجسته چشم و چراغ چشم است. ایران.”

حدادی به سالگرد رحلت آیت الله رزاقی اشاره کرد و افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، شهدایی که با رشادت، صلابت و رشادت در راه دفاع از اسلام و قرآن، حرکت، امنیت و قدرت را ارائه کردند. به جمهوری اسلامی».

وی گفت: امروز به عنوان جانشین برحق امام (ره) و نائب امام زمان (عج) مدیون رهبری هستیم. مردم در عرصه های سخت در مقابل نظام و انقلاب ایستادند. البته نباید از اخلاص و قوت روحیه سردار سلیمانی غافل شد.»

حدادی تصریح کرد: آیین نامه داخلی رتبه بندی معلمان به درخواست نمایندگان مجلس برای ارتقای معلمان اجرا می شود، همچنین یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری ​​و کشوری در مجلس تصویب شد.

وی گفت: ساخت بیمارستان طالقان آغاز شده و سال آینده با اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اتمام می رسد. تجهیزات این مجموعه را وزارت بهداشت برعهده گرفت و مسئولیت اجرای طرح بر عهده بنیاد مسکن است.

حدادی افزود: روستاهای مهران، دیزان، ناریان، هیکان و هراچان تا قبل از شروع فصل سرما امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند و پیمانکار در روستاهای اورازان، هچیره، اسکان، گته ده کار خود را آغاز کرده است. و چنگ زدن.

وی گفت: ما 15 ماه در دولت قبل رئیس جمهور را ندیدیم اما امروز افتخار می کنیم که رئیس جمهور در کنار مردم و در کنار آنها ایستاده است. آیت الله رئیسی به عنوان سرباز ولایت با جدیت پیگیر دغدغه های مردم است».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید