50 درصد تخفیف در صدور پروانه نهضت ملی مسکن در زاهدان


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920379

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ابوالفضل مهدیار گفت: شهرداری زاهدان با اعمال ضوابط تخفیف 50 درصدی در هزینه صدور پروانه واحدهای طرح ملی نهضت مسکن، حداکثر همکاری و مساعدت را برای اجرای هرچه سریعتر این مهم ملی انجام می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شام ما; ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه تمام تلاش این اداره کل بر این است که با توجه به تفاوت قیمت مسکن در بازار با قیمت مناسب خانوار برنامه ریزی هایی برای نزدیک شدن قیمت نهایی به قیمت تمام شده خانوار انجام دهد، گفت: با اجرای این تخفیف قیمتی. صدور پروانه ساختمانی در قطعات این طرح ملی در زاهدان کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان علاوه بر این تخفیف، از سایر هزینه های پروانه نیز حمایت کرده است، بنابراین در مجموع حدود 50 میلیارد تومان تخفیف برای هزینه های ساخت هشت هزار واحد جدید در طرح ملی مسکن برای تردد اعمال می شود. در زاهدان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از همکاری و مساعدت شورای شهر و شهرداری زاهدان گفت: تمام تلاش خود را برای تسریع در روند اجرایی مسکن ملی انجام خواهیم داد. پروژه های ترافیکی و مدیریت عمران شهری بسترهای لازم را برای صدور مجوزهای لازم فراهم می کند و نیاز به ساخت این واحدهای مسکونی را پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر شاهد افزایش جمعیت سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان بوده ایم و این معضل نیاز به برنامه ریزی صحیح برای تامین مسکن جوانان و ساکنان این شهرستان را با اجرا افزایش داده است. پروژه های مهمی مانند طرح نهضت ملی مسکن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید