برای دریافت پروانه ساختمانی در سنندج 15 درصد تخفیف اعمال کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خیوه مظفری کرد در گفت و گو با کُردتودی گفت: شهروندان درخواست پروانه ساختمانی را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

مدیر درآمد شهرداری سنندج گفت: یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری پرداخت عوارض است چرا که پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان موجب توسعه و آبادانی شهر می شود.

وی افزود: شهروندان برای اخذ پروانه ساختمانی اقداماتی از جمله اخذ نقشه بر اساس اصول و ضوابط شهرسازی از نظام مهندسی، اخذ بیمه نامه، اخذ بیمه نامه مسئولیت از شرکت های بیمه، تکمیل مراجعات اداری و . .. که نیاز به مدتی یک ماه وجود دارد.

مدیر درآمد شهرداری سنندج تاکید کرد: شهروندان به گونه ای برنامه ریزی کنند که زمان دریافت طرح و سایر مراحل اداری در فرآیند اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری محاسبه و در نظر گرفته شود زیرا در صورت رعایت نکات فوق و مراجعه شهروندان در روزهای پایانی سال هیچ مجوز و تخفیفی نخواهد داشت.

وی گفت: سال ها قبل معمولاً در ماه های پایانی سال تخفیف های نقدی اعمال می شد که باعث می شد اکثر شهروندان در روزهای پایانی سال برای اخذ و صدور پروانه به شهرداری مراجعه کنند و گاهی نیز به دلیل حجم بالای کار در مارس. نمی توان به همه درخواست ها پاسخ داد.

مظفری افزود: شهرداری برای کمک به شهروندان برای جلوگیری از حجم زیاد مراجعات و درخواست ها در روزهای پایانی سال، تخفیف در صدور مجوز را از ابتدای سال در دستور کار خود قرار داده است.

وی از اعمال تخفیف 15 درصدی برای اخذ پروانه ساختمانی به شهروندان سنندجی خبر داد و اعلام کرد: برای کاهش هزینه های مربوط به صدور پروانه و رفاه حال شهروندان، طبق بند یک ماده 24 عوارض، مودیان مالیاتی در صورت درخواست کنید، مشمول 15 درصد تخفیف خواهید شد.

مظفری کرد گفت: با توجه به اینکه این تخفیف از ابتدای سال اعمال شده است، در ماه های پایانی سال تخفیف جدیدی اعمال نمی شود.

مدیر درآمد شهرداری سنندج از شهروندان سنندجی خواست: برای جلوگیری از انباشته شدن پرونده ها در روزهای پایانی سال و همچنین جلوگیری از ازدحام جمعیت، شهروندان هر چه سریعتر نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند. برای بهره مندی از تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید