500 پول به نقاط مختلف استان قزوین ارسال شد

وی افزود: روحانیون ثابت مستقر در نقاط مختلف استان علاوه بر فعالیت های خود در طول سال، برنامه های ویژه ای را در ماه مبارک رمضان متناسب با حال و هوای این ماه اجرا می کنند.
کارشناس مسئول اعزام مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: نوع دیگری از اعزام مربوط به مناطق شهری و روستایی است که در تمام ایام سال ظرفیت پذیرش روحانی را ندارند.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 500 روحانی برای اعزام به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان ساماندهی شده است که برخی از آنها روحانیانی دارند که در طول سال در آن مناطق به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

محمدی گفت: خوشبختانه استقبال از ظرفیت روحانیون در ماه مبارک رمضان در استان بسیار خوب بود. درخواست حضور روحانیون در مدارس و ادارات رسیده و اقدامات لازم برای ساماندهی روحانیون انجام شده است.

از ظرفیت 40 مبلغ زن برای تشریح این بحث برای مردم استفاده کنید

وی گفت: اعزام 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان به معنای حضور مبلغ تنها در 500 نقطه یا مسجد استان نیست، زیرا در برخی مناطق به دلیل نزدیک یا کم جمعیت بودن روستاها، روحانی مبلغ هر دو روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 1100 مسجد در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد 350 مسجد شهری و روستایی در طول سال مستقر هستند. این در حالی است که در برخی مناطق مانند آوج و الموت حضور مردم در روستاها فصلی است و جمعیت قابل توجهی در طول سال ندارند و به همین دلیل پول فقط برای ایام خاص مانند ماه رمضان و محرم ارسال می شود.

وی گفت: دوره توانمندسازی روحانیون مستقر و پایگاه های فرهنگی اجتماعی با محوریت شناسایی آسیب های محلات، نحوه حل مشکلات و شناسایی ظرفیت محلات برای حل مشکلات برگزار می شود، لذا دوره آموزشی از 21 تا 23 برگزار می شود. ساعت مارس سال گذشته در Kum تاسیس شد.

محمدی با اشاره به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث جمعیت، از ظرفیت بیش از 40 مبلغ زن در ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان برای این امر استفاده شد. هدف.”

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال رویکرد برنامه های روحانیون با محوریت جهاد تبیین و بحث جمعیتی است تا در محتوای سخنرانی های خود به این موضوع بپردازند. در همین راستا، سه جلدی «شرح با نور قرآن» به صورت پی دی اف در اختیار روحانیون قرار گرفته است.

کارشناس مسئول اعزام مبلغان به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: کتاب های تبلیغی مختلفی از جمله رزق، مددکار مادر، یاور پدر، یاور خانواده در سامانه شمع تبلیغات اسلامی بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید