655 مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891800

محمد راستا با تشریح آخرین وضعیت مسکن ملی در این استان خبر خوشی را برای متقاضیان مسکن ملی اعلام کرد و گفت: 655 مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد راستا در گفت و گو با صبح زاگرس اظهار داشت: بیش از 58 هزار متقاضی مسکن ملی در استان داریم و متقاضیان واجد شرایط شناسایی شده و ساخت و ساز در همه شهرستان ها آغاز شده است.

وی گفت: مسکن ملی در شهرک کهگیلویه و بویراحمد در مرحله تهیه، استقرار و صدور پروانه است.

مدیرکل راه و شهر ستازی با اشاره به کمبود زمین در شهر یاسوج برای ساخت مسکن ملی برای متقاضیان گفت: 55 درصد متقاضیان مسکن ملی واجد شرایط در شهر یاسوج ثبت نام کرده اند و عدم همکاری متصدیان آب و برق. در کارگاه ها مشکل ایجاد کرده است. برای رفع این ایرادات پیگیر هستیم.

راستا همچنین افزود: کمبود زمین یکی از اساسی ترین مشکلات مرکز استان برای ساخت مسکن ملی است و با توجه به جنگلی بودن اطراف یاسوج امکان تخریب جنگل و ساخت مسکن وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 2 سایت ارم و جهاد در مرکز استان در حال کار هستند و پیشرفت خوبی دارند، گفت: در مجموع این سایت ها 655 واحد در دست ساخت هستند که در وضعیت جسمانی خوب وضعیت پیشرفت.

وی با تاکید بر صدور مجوز ساخت و فونداسیون مسکن ملی در سایر شهرستان های استان گفت: در شهرهایی که ظرفیت وجود دارد با اطلاعیه وزارتخانه به زودی سامانه بازگشایی می شود و متقاضیان در استان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. برای ثبت نام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید