700 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه به بهره برداری می رسد.

وی نوع ساخت و ساز در شهرستان را مشارکتی با بخش خصوصی دانست و افزود: تا پایان امسال 700 بلوک افتتاح می شود و تا سال آینده این پروژه ها به بهره برداری کامل می رسد.

مسلم هانی اهداف ساخت و ساز در شهر اندیشه را تامین مسکن دهک های متوسط ​​جامعه، تامین منابع برای استفاده دولت در ساخت شهرها و شهرک های جدید و توسعه خدمات به شهروندان این شهر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: پروژه های عمرانی و احداث کارگاه عمرانی در اندیشه برای 1800 نفر مستقیم و بیش از 7 هزار نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی شهر جدید اندیشه که از سال 70 آغاز شد، محصول نظام شهرسازی و معماری جمهوری اسلامی ایران و با بیش از 120 هزار نفر جمعیت نزدیک به سقف کلی است. . .

مسلم هانی با بیان اینکه شهرستان اندیشه تمامی خدمات لازم را در زمینه های آموزشی، درمانی، اداری، فضای سبز، مذهبی و … به شهروندان ارائه کرده است، گفت: نیازهای اولیه ساکنان تامین شده و هدف فعلی این است که بهبود کیفیت زندگی

از پروژه های جاری در اندیشه می توان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پروژه فرهنگی اجتماعی ایوان اندیشه برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای بانوان شهر اندیشه، پیاده راه رهیاب یک کیلومتری و پیاده راه سلامت و موزه حرم به طول 3 کیلومتر اشاره کرد. دفاع در راستای ارتقای کیفیت زندگی و افزایش خدمات در شهر جدید.

مسلم هانی خاطرنشان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید مدیریت، اجرا و ساخت شهرها و شهرستان های چند استان از جمله شهر نیشتمان کردستان، شهر جدید مهرگان قزوین، شهر جدید پرنیان در کوم و شهر جدید را بر عهده دارد. شهر جدید خورا واقع در استان همدان.

وی ادامه داد: این پروژه ها در مرحله مطالعه و تهیه طرح کلی است و عملیات اجرایی آن از اواسط سال جاری آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: با توجه به اینکه صنعت ساختمان یکی از موتورهای محرک اقتصاد کشور است و صنعتی است که 200 صنعت دیگر را در بر می گیرد، به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی بالایی دارد.

مسلم خانی تاکید کرد: صنعتی شدن مسکن و استفاده از فناوری های نوین در ساخت واحدهای مسکونی باعث می شود بخش مسکن نقش مهمی در چرخاندن چرخ اقتصاد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید