700 گروه جهادی در ایام نوروز خدمات رسانی کردند


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817507

پیری با بیان اینکه 700 گروه جهادی مستقر در مناطق جغرافیایی و محلی در عرصه های مختلف نوروزی ایفای نقش می کنند، گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز هستیم، توزیع بسته های پوشاک و مواد غذایی نیز در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد پیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه گروه های جهادی در مقاطع مختلف به مستضعفین خدمات ارائه می کنند، بیان کرد: این گروه های جهادی در زمینه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال زایی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، علمی، کشاورزی و … اقدام می کنند.

وی گفت: گروه های جهاد در مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله نقش آفرینی می کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به دهه برگزاری اردوی جهادی نوروزی در استان زنجان تصریح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته اردوی جهادی نوروزی در بسیج سازندگی استان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی نوروزی از 20 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، گفت: اردوهای جهادی نوروزی به مدت 25 روز در استان باقی خواهد ماند.

پیری ادامه داد: بر اساس تشکل های سازماندهی شده توسط گروه های جهادی در قالب گروه های جهادی جغرافیایی و محله محور در سراسر استان، یک هزار و 267 گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت نام کرده اند که اکثر این گروه ها در محله متمرکز هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر برپایی اردوی جهادی نوروزی در شهرستان ها، اردوهای جهادی نوروزی نیز در شهرستان ها برپا شده است، افزود: این اردوها از موازی کاری گروه های جهادی جلوگیری می کند و باعث هماهنگی بیشتر گروه های جهادی با یکدیگر می شود. “

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 700 گروه جهادی جغرافیایی و بومی در ایام نوروز در عرصه های مختلف ایفای نقش می کنند. گروه های جهادی

وی با بیان اینکه 205 گروه جهادی از 700 گروه جهادی فعال در نوروز به صورت جغرافیایی خدمات ارائه می کنند، گفت: جهادگران نوروزی نقش ویژه ای در زمینه آب شرب، آب کشاورزی و مسکن نیازمندان خواهند داشت.

پیری با بیان اینکه بسیج دانشجویی در نوروز امسال اردوی جهادی را برای ارائه خدمات بیشتر در ایام نوروز برپا کرده است، گفت: بسیج دانش آموزی در حوزه والدین ماشین نشان و در حاشیه شهرها خدمات رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید