8 مجوز فعالیت به صورت الکترونیکی توسط سازمان بوم گردی صادر شد

ساعت: 08:22
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923576

8 مجوز فعالیت OOS به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوز کشور صادر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز مدیریت برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات، بازرسی و اجرا سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به صدور الکترونیکی 8 پروانه کسب این سازمان از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور، اعلام کرد: پس از تصویب کاربرگ مجوزهای سازمان حفاظت محیط زیست. سازمان حفاظت محیط زیست و تعیین شرایط، مدارک، شرایط و هزینه های صدور مجوزهای مربوطه، ارتباط فنی پورتال تخصصی سازمان با پورتال ملی پروانه کشور برقرار شده و مجوز و شناسه پروانه منحصر به فرد دارای قبلا صادر شده است از پورتال ملی دریافت شده است.

در همین راستا و به منظور تسریع در پاسخگویی به متقاضیان و ایجاد شفافیت، یک دوره آموزشی برای نمایندگان ادارات کل استان ها برگزار و دستورالعمل اجرای کار به ادارات کل استان ها ابلاغ شد.

بررسی و تایید کاربرگ استعلام سازمان حفاظت محیط زیست در کارگروه فنی در دستور کار قرار گرفته و پس از تایید در هیات مقررات زدایی، وارد فاز عملیاتی می شود.

متقاضیان این 8 مجوز پس از ورود به سایت mojavez.ir باید مدارک را بر اساس کاربرگ های تایید شده در سایت مذکور تکمیل کنند. پس از بررسی مدارک در پورتال تخصصی سازمان، نتیجه به صورت سیستمی در پرتال ملی مجوزهای کشور قابل مشاهده خواهد بود.

بر اساس این گزارش، 8 عنوان مصوب سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:
1. مجوز احداث کارگاه آماده سازی
2. آزمایشگاه مجاز
3. مجوز ایجاد موزه و نمایشگاه تاریخ طبیعی
4. مجوز تأسیس پرورش و پرورش پستانداران وحشی و پرندگان در اسارت.
5. مجوز فعالیت، پرورش و پرورش پستانداران وحشی و پرندگان در اسارت
6. مجوز ساخت مراکز پرورش خزندگان و دوزیستان
7. پروانه بهره برداری از پرورشگاه و مراکز پرورش خزندگان و دوزیستان
8. اجازه دفع موادی که ممکن است به دریا ریخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید