9 طرح برای پیشران اقتصادی استان مشخص شد/ دعوت از فعالان کسب و کار برای افزایش اشتغال در شرق اصفهان


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815805

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: باید از همه افرادی که در اکوسیستم کسب و کار در حوزه استارت آپ ها، کارآفرینی و حوزه های دانش بنیان نقش آفرینی می کنند دعوت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح سه شنبه 24 اسفندماه در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان با توجه به شرایط استان باید به سمت توسعه گردشگری حرکت کنیم، روند ارائه خدمات برای توسعه گردشگری و درآمدزایی از طریق این مجموعه مورد توجه قرار گیرد و 2 منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در شرق اصفهان ایجاد شود.


* تصویب طرح های حمایتی اشتغال در شرق اصفهان

احسان شهیر در حاشیه جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری آخرین جلسه کارگروه بود. گروه در سال 1400 استان تصویب شده است. در حال حاضر 9 طرح برای محرک های اقتصادی استان شناسایی شده است که دو طرح آن بحث منطقه ویژه اقتصادی شرق اصفهان و مجتمع تدارکاتی شهرک سازی است و دو پروژه می تواند به بحث اشتغال در شرق اصفهان کمک کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: برای طرح های اقتصادی جابجایی مناطق مصوب و مقرر شد در شورای برنامه ریزی اقدامات لازم برای نهایی شدن این طرح ها انجام شود. آمار و تعهد به اشتغال در سال های آینده.

وی گفت: از دیگر مصوبات این جلسه تشکیل کمیته کاری گردشگری است با توجه به اینکه سیاست گذاری و توسعه استان در آینده موضوع گردشگری است. اشتغال و سرمایه گذاری تصویب و راه اندازی شده است.

شهیر تاکید کرد: باید از تمامی افرادی که در اکوسیستم کسب و کار نقش دارند از فعالان بخش خصوصی و حوزه استارت آپ ها، کارآفرینی و دانش بنیان و همچنین برخی انجمن ها و افراد فعال در حوزه کسب و کار را به عنوان مهمان دعوت کنیم. این حوزه کاری در گروه های کاری متناسب با موضوع خود.

وی اذعان داشت: علاوه بر این، ریاست این کارگروه به عهده استاندار اصفهان است و در غیاب معاون اقتصادی استاندار و دبیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسئولیت اصلی این گروه در حوزه است. گردشگری.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید