90 درصد دانش آموزان گچسارانی علیه کرونا واکسینه شدند / پیک کرونای ششم در کمین گچساران

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779200

گچساران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد؛

در جلسه شهرستانی ۹۸ ستاد مقابله با کرونباس به لزوم رعایت پروتکل ها در برخی شهرهای کشور اشاره شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، نود و هشتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا با حضور مسئولان در سالن اجتماعات استان گچساران برگزار شد.

رضایی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در این نشست گفت: امیدواریم همه مردم کشورمان با این بیماری کنار بیایند چرا که این بیماری همچنان وجود دارد و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون هر چند واکسیناسیون است. نرخ در شهر ما بیش از 95٪ است.

وی افزود: اما بحث کارکنان ادارات و نهادهایی که به هر دلیلی واکسینه نشده اند باید برای واکسیناسیون هماهنگ شود و بسته به شرایط این کار انجام شود. برگزار می شود.

اما ما وارد رنگ نارنجی زرد شده ایم و انتظار داریم برای مقابله با این بیماری هماهنگی و همکاری ادارات و سازمان ها را داشته باشیم.

رضایی ادامه داد: به هر حال مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی شود. تاکنون 222 نفر بر اثر تاج در شهرستان فوت کرده اند و در حال حاضر 18 نفر در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که بیش از 131 هزار واکسن کرون در شهرستان دریافت کرده اند. شهر. “

حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: اینکه مردم فکر می کنند بیماری عروق کرونر قلب کاهش یافته است و با توجه به فصل پاییز باید آلرژی به بیماری عروق کرونر قلب وجود داشته باشد، اصلا درست نیست، البته باید توجه داشت که واکسیناسیون بسیار زیاد است. مهم و ضروری وی گفت: با این عمل دیگر نیازی به رعایت پروتکل ها نیست، بنابراین هم واکسیناسیون و هم اقدامات بهداشتی برای درمان جدی تر این بیماری اهمیت بیشتری دارد.

مقیمی مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: مدارس شهرستان از مهرماه شروع به کار کردند و در مناطق روستایی کلاس های زیر 15 نفر به صورت خصوصی و سایر مدارس به صورت نوبتی یا مجازی برگزار می شود.

وی افزود: برخی از مدارس کم حضور و کلاس های بالای 15 نفر آنلاین هستند، سیاست کلی وزارتخانه بازگشایی مدارس است تا مدارس باز باشند، هرچند دانش آموزان از نظر آموزشی آسیب دیده اند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط سختی در مدارس خود نداریم هرچند که تابع دستورات ستاد مبارزه با مفاسد ولیعهد هستیم. 25000 دانش آموز در شهرستان داریم که بالای 90 درصد آنها واکسینه شده اند و فرهنگیان شهرستان 100 درصد واکسینه شده اند.

سرهنگ عزیزی جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این نشست گفت: بیشتر اقدامات این حوزه مقاومت در مبارزه با ولیعهد حول محور طرح شهید سلیمانی است. به

اتابک فرماندار گچساران ادامه داد: در بحث کرونا تاکنون تلاش ها و اقدامات ارزنده ای در این شهرستان انجام شده است. من به سهم خود از همه مردم عزیز تشکر و قدردانی می کنم. اقدامات بهداشتی باید رعایت شود زیرا تاج ناپایدار است.

اتابک افزود: در بحث بیماری عروق کرونر در درگچساران، به دلیل وجود شرکت ها و راه های ترانزیتی مختلف، شرایط بسیار حساس است و به هیچ وجه نباید از آن غافل شد. بیش از 131 هزار نفر در درگچساران واکسینه شده اند و توجه شهروندان را به این لحظه می طلبد. زودتر واکسن بزنید

وی افزود: با این حال تمام تلاش ما باید این باشد که گچساران وارد قله ششم نشود چرا که کنترل بیماری بسیار سخت است و در اوج پنجم دیدیم که چقدر فشار روحی و روانی به ستاد تاج وارد شد.

فرماندار گچساران گفت: از این پس برای مقابله با بیماری عروق کرونر متناسب با فصل باید تمهیدات لازم را داشته باشیم و کل مجموعه مرکزی کرونا صرفاً در جلسه ننشیند، بلکه باید مصوبه هایی برای مواجهه مقابل اعمال شود. از.”

اتابک افزود: در سطح استان هرگونه تجمع تحت هر عنوان ممنوع است، لذا تمامی دستگاه ها موظف به رعایت پروتکل ها هستند و اطلاع رسانی عمومی در خصوص واکسیناسیون باید همچنان جدی گرفته شود و مردم به این امر تشویق شوند.

وی افزود: تزریق دوز سوم نیز در دستور کار مسئولان بهداشتی قرار دارد و در شهر ما مصوبات گیاه کرونا به اندازه کافی قوی باقی مانده است. لازم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید