Sing 2 جشنواره را در تورین افتتاح می کند

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783263

جشنواره فیلم تورین با انیمیشن آمریکایی آغاز می شود و از یک ستاره ایتالیایی نیز تجلیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، اولین نمایش بین المللی انیمیشن کمدی موزیکال «بخوان ۲» جشنواره فیلم تورین را که مهم ترین رویداد سینمایی ایتالیایی برای کارگردانان جوان و کارگردانان مستقل است، افتتاح می کند.

این جشنواره که از 26 نوامبر تا 4 دسامبر برگزار می شود، جایزه مونیکا بلوچی را برای خلاقیت کلی اهدا می کند.

گارث جنینگز در تورین کارگردانی خواهد کرد تا با اکران دنباله خود برای فیلم بخوان در سال 2016 همراه شود. این فیلم داستان کوالایی به نام باستر با صداپیشگی متیو مک‌کانهی و دوستانش را روایت می‌کند که می‌خواهند به یک کنسرت بروند اما باید دوست خود را متقاعد کنند که به بونو بپیوندد.

بلوچی علاوه بر دریافت جایزه، یک کلاس تخصصی در طول جشنواره برگزار می کند و در اکران آخرین فیلم خود، دختری در فواره شرکت می کند. در این فیلم به کارگردانی آنتونیو جولیو پانیسی، آنیتا اکبرگ، هنرپیشه مشهور سوئدی قرن بیستم، ایفای نقش می کند.

شارلوت گینزبرگ بازیگر مشهور نیز برای نمایش اولین فیلم خود کارگردانی خود، جین شارلوت، در مورد مادر مشهورش جین بیرکین، در تورین خواهد بود.

گینزبورگ در فیلم «سوزانا اندلر» بنوآ ژاکو کارگردان فرانسوی نیز بازی کرده و می خواهد در آن بازی کند. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه ای از مارگارت دوراس در مورد زنی 60 ساله است که با مردی ثروتمند و خیانتکار ازدواج می کند.

بخش مسابقه در تورین شامل 12 فیلم است که بیشتر آنها اولین آثار کارگردانان هستند و در اوایل سال جاری در فصل جوایز شناخته شدند. از جمله این فیلم ها می توان به درام کره ای «تنها» و «دختر درخشان» که اولین ساخته ساندرین سایبرلین، بازیگر فرانسوی است، اشاره کرد.

تورین سال گذشته به دلیل بیماری همه گیر به طور کامل آنلاین بود، اما انتظار می رود امسال به اولین جشنواره ایتالیایی تبدیل شود که از 100 درصد ظرفیت خود استفاده می کند. ایتالیا مدت‌هاست که به سینماها اجازه داده است پس از دریافت مدرک واکسیناسیون، تمامی محدودیت‌های جمعیتی را حذف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید