بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر تحت تأثیر موج عظیم دیگری از سرمایه نهادی قرار گرفت!

تا هفته گذشته، بیت کوین بیش از 136 میلیون دلار شرکت دارایی دیجیتال Coinshares در پرونده خود استدلال کرد که سرمایه گذاران نهادی همچنان نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خوش بین هستند.

بر اساس آخرین گزارش جریان هفتگی صندوق دارایی دیجیتال CoinShares، سرمایه گذاران نهادی هفته گذشته 136 میلیون دلار به بازارهای ارزهای دیجیتال وارد کردند. لازم به ذکر است که این سومین هفته متوالی است که دارایی های بزرگ وارد صنعت ارزهای دیجیتال می شود.

کوین لیون کوین لیون

محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال در هفته گذشته شاهد ورود 136 میلیون دلار بودیم که در 3 هفته متوالی به 470 میلیون دلار رسید، جریان خروجی 9 هفته گذشته به طور کامل اصلاح شد و جریان سالانه به 231 میلیون دلار مثبت رسید.

سهام سکه وی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود ورودی های قابل توجه، گردش مالی در حال کاهش است.

با این حال، حجم معاملات کاهش یافت و کالاهای سرمایه گذاری در مجموع 1 میلیارد دلار در هفته از دست دادند، در حالی که میانگین 2.5 میلیارد دلار در دو هفته گذشته بود. این اعداد کمتر ممکن است به دلیل عوامل فصلی باشد، زیرا معمولاً در ماه های جولای و آگوست مقادیر کمتری دارند.”

بیت کوین با 133 میلیون دلار بیشترین ورودی را داشت و همچنان در کانون توجه سرمایه گذاران قرار دارد.

گزارش Coinshares به شرح زیر است:

بیت کوین همچنان در کانون توجه سرمایه گذاران قرار دارد و مجموعاً 133 میلیون دلار در هفته گذشته جریان داشته است، در حالی که خروج 1.8 میلیون دلاری بیت کوین برای یازدهمین هفته متوالی خود نشان می دهد که سرمایه گذاران اکنون در حال دور شدن از دارایی هستند. آنها از آلتکوین ها پشتیبانی می کنند.

در حالی که اتریوم، لایت کوین (LTC)، سولانا (SOL)، ریپل، پولیگون (MATIC) و 2.9، 0.5، 1.2، 0.9، 0.8 و 0.2 میلیون دلار به ترتیب ورودی داشتند، کاردانو (ADA) خروجی 1.3 میلیون دلاری را تجربه کرد.

نکته: این مطلب خبری پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت اطلاع شما کاربران گرامی از اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید