لزوم استفاده از اتاق فکر در حوزه نرم افزارهای آموزشی / اجرای طرح رتبه بندی معلمان یک مطالبه عمومی است


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843292

در این نشست مسائل مربوط به آموزش مالایی مطرح شد.

جلسه بررسی مسائل آموزشی ملایر و سایر مناطق شهرستان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دفتر فرماندار ملایر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، صبح امروز جلسه بررسی مسائل آموزشی ملایر و سایر مناطق این شهرستان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در دفتر فرماندار ملایر برگزار شد.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در نشست بررسی آموزش و پرورش شهرستان و مناطق ملایر با اشاره به جایگاه شاخص آموزش و پرورش ملایر گفت: شهرستان ملایر بر اساس شاخص های قابل اندازه گیری در استانی بر اساس خانواده بزرگ فرهنگی از رتبه بالایی برخوردار است. .

وی با اشاره به مشکلات پیش روی معلمان به ویژه در سال های اخیر گفت: برجسته ترین خدمت معلمان در دوران ولیعهد بود و روند آموزشی در ملایر هیچ گاه متوقف نشد و معلمان نشان دادند که افسران سپاه هستند.

وی گفت: در حوزه آموزش و پرورش مشکلاتی وجود دارد و با تمام امکانات و ظرفیت های استان در خدمت آموزش و پرورش هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در بودجه سال جدید و به ویژه تبصره 9 بودجه پیش بینی های خوبی برای آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی اجرای طرح رتبه بندی معلمان را تفاوت دولت فعلی و مجلس با دوره های قبل دانست و گفت:

حجت الاسلام آزادی ها با اشاره به کمبود نیروهای آموزشی گفت: اجرای طرح آمین بخشی از مشکلات کمبود نیروی کار در کشور و شهرستان ملایر را برطرف می کند.

هادی بیگی نژاد دیگر نماینده مردم مالایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اجرای سند تحول بنیادین را ملاک امروز آموزش و پرورش دانست.

وی گفت: پروژه های مرتبط با آموزش نیاز به توجه ویژه دارند.

بیگی نژاد افزود: تکمیل سایر پروژه ها نیازمند مدیریت صحیح است تا دانش آموزان در اسرع وقت از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه باید داشبوردی برای طرح های عمرانی آموزش و پرورش ایجاد شود، گفت: باید برنامه ریزی مناسبی در زمینه نرم افزاری و اقدامات آموزشی انجام شود و از ظرفیت اتاق های فکر نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید