من شغل آبرومندانه ای داشتم و به مبارزه ادامه دادم/ کارمندان به قهرمانان وعده های پوچ می دهند

ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922302

این کشتی گیر قهرمان جهان با بیان اینکه مسئولان از سال 2012 به من قول کار می دادند اما بعد از چندین سال این وعده محقق نشد، گفت: یکی از دلایلی که کشتی را کنار گذاشتم بحث اشتغال بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم نصیری در گفت و گو با موج رسا; وی با بیان اینکه از سال 2012 تا 2021 نفر اول یا دوم تیم ملی کشتی فرنگی بودم، گفت: در آن زمان برای اولین بار در تاریخ ایران افتخار کسب طلا و برنز آسیا در رده سنی را داشتم. کشتی

وی با بیان اینکه در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مدال طلا را کسب کرده ام و با تیم ملی 6 بار قهرمان جام جهانی شده ام و فکر نمی کنم کسی بتواند این افتخارات را در کشتی تکرار کند، گفت: همه اینها به زحمات من نیست. و حمایت خانواده ام در این موفقیت بسیار موثر بود.

قهرمان کشتی جهان با بیان اینکه مسئولان از سال 2012 به من قول کار دادند اما بعد از چندین سال این وعده محقق نشد، تصریح کرد: یکی از دلایلی که کشتی را کنار گذاشتم بحث اشتغال بود.

وی با بیان اینکه در شرایط معیشتی امروز جامعه اگر شغل نداشته باشید زندگی سخت می شود، حالا هزینه ورزش را هم اضافه کنید، گفت: چندین بار اعلام کرده ام که اگر شغل خوبی داشته باشم می توانم. چند سال دیگر بجنگم تا آنقدر تحمل کنم که این حمایت ها به من داده شود و من فقط خودم را مجبور کردم.

نصیری با بیان اینکه مسئولان فقط در حرف از ورزش حمایت می کنند اما در عمل هیچ حمایتی ندارند، ادامه داد: وقتی به اداره ورزش و جوانان می روم شاید از هر 20 نفر فقط دو نفر مرا بشناسند چون این مسئولان اصلا ورزشکار نیستند. نیستند و ورزش برایشان مهم نیست.

وی با بیان اینکه درد اینجاست که اداره کل ورزش و جوانان ما را برای کار به شهرداری معرفی کرد، خاطرنشان کرد: من ورزشکار هستم چرا باید در شهرداری کار کنم؟ اگر به من اهمیت می دهید مرا در ورزش و جوانان استخدام کنید و تحصیلات و تجربه مناسبی دارم.

مسابقات جهانی کشتی با بیان اینکه امیدوارم در ادامه این اتفاق بیفتد چرا که تعدادی از ورزشکاران ما در حال خروج از کشور هستند و این سرمایه های ما است، افزود: ما از محل اعتبارات کشور هزینه می کنیم تا یک ورزشکار را در اختیار مردم قرار دهیم و به راحتی در اختیار سایر کشورها قرار دهیم. آنها را جذب می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید