آنها 30 امتیاز از ما گرفتند اما تا زمانی که در فوتبال هستم می جنگم


ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838869

مربیان مس و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر که با برتری گل گهر به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی سرمربی مس پس از شکست دو بر یک شاگردانش مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: این پیروزی را به گل گهر و تیم کالانوی تبریک می گویم و به بازیکنانم بگویم که فوتبال درستی ارائه کردیم. شاید اتفاقات بازی برای ما نبود و در مسیر بدشانسی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در روز بازی دو بازیکن ما مسموم شدند و دو مصدوم ما با تلاش کادر پزشکی به بازی آمدند. در نیمه دوم مجبور شدیم مهرداد رضایی را به دلیل مصدومیت از بازی خارج کنیم. منشا هم با مصدومیت و بدون پای چپ بازی کرد. من سخت کوشی و تعصب بازیکنانم را تحسین می کنم. از بچه ها خیلی راضی هستم چون فلسفه بازی دنبال می شود اما کاری به نتیجه ندارم. این نوع باخت ارزشمند است زیرا در نیمه اول و دوم 4-5 موقعیت گلزنی را از دست دادیم اما در کمترین موقعیت های حریف به گل رسیدیم و به شدت تنبیه شدیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه روی نقاط قوت و ضعف گل گهر کار کردیم اما در یکی از کرنرها به گل رسیدیم. بعد از گل دوم گل گهر فرصت داشتیم. واقعا از بچه های تیمم تشکر می کنم و برای استان کرمان باعث افتخار است که دربی کرمان فوتبال پرشور و تهاجمی بود. گل گهر و کلاه نوی هم عسل رفسنجانی امروز لیاقت شکست را نداشت. با تشکر از تماشاگران عزیزی که امروز به ورزشگاه آمدند، تمام تلاش خود را کردیم و کسانی که در ورزشگاه بودند قطعا از بازی لذت بردند.

سرمربی مس اضافه کرد: امیدوارم افشاریان فکر نکند که چون مس رفسنجان در رده پنجم و ششم جدول است، بازی هایش مهم نیست، من با احترام می خواهم مراقب باشند و اینطور نباشد که داور بگوید که آیا پنالتی را اجرا می کند یا نه. امروز بدترین قضاوت این فصل برای تیم من اتفاق افتاد و در یک سری اشتباهات او توانست با کارت های بیشتری مقابل تیم گل گهر قرار بگیرد و من اصلا از قضاوت داور راضی نیستم.

ربیع در مورد تعویض پورامینی که پس از ورود مجدد به میدان تعویض شد، تصریح کرد: مهرداد رضایی مصدوم بود و می خواستیم بین دو نیمه او را تعویض کنیم. بازی صفر بر صفر بود و وقتی یک بر صفر عقب بودیم تعویض انجام دادیم و پورامینی وارد زمین شد و بعد از عقب افتادن دوباره تاکتیک ها را عوض کردیم و تعویض های دیگری داشتیم و خوب بازی کردیم و اگر بازی 3- دیگر اضافه می شد. دقیقه 4 بله، می توانستیم گل دوم را بزنیم. این یکی از آن دیدارهایی بود که بیش از 10 بر 11 موقعیت گل خوب مقابل گل گهر ایجاد کردیم اما پیروز نشدیم. گل گهر تیم خوبی است و اگر می بینیم 5 شکست داریم، 3 شکست هم تصمیم انضباطی بوده است. از قلعه نویی هم بپرسید که هیچ تیمی در این فصل مثل مس این تیم را اذیت نکرده است. استان کرمان امروز خوشحال است و باعث افتخار است که این دو تیم اینقدر قدرتمند هستند.

وی درباره اشتباه عقیل کعبی که منجر به گل شد، گفت: عقیل یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت ماست، طبیعی است که بازیکن در جریان مسابقه اشتباه کند. بازیکنان رباط نیستند و عقیل کعبی یکی از بازیکنانی بود که با مصدومیت به این دیدار آمد. او یکی از شاگردان بسیار خوب من است و 2 سال است که با تمام وجود برای مس بازی می کند و ارزش این بازیکن را دست کم نمی گیرد. باید یادمان باشد کعبی برای مس فوتبال خوبی بازی کرد و 2 گل استثنایی برای ما به ثمر رساند و گاهی اشتباهاتی پیش می آید و من راضی هستم و وکیل خدا خیلی زحمت می کشد. دفاع ما خوب بازی کرد و در جریان مسابقه فرصتی به حریف ندادیم.


* قلعه نویی: آنها 30 امتیاز از ما گرفتند اما تا زمانی که در فوتبال هستم می جنگم

گهار امیر گله نوی مربی گل پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مس گفت: مسابقه آنقدر فشرده و زیبا بود که نمی شنوم. این دربی خوب را به استان کرمان تبریک می گویم. دو بازی با هم انجام دادیم و هفت گل رد و بدل کردیم. این نشان می دهد که من و خاخام هم به دنبال بازی زیبای فوتبال هستیم. زدن هفت گل در دو بازی زیبایی آن دو بازی را نشان می دهد. به ربیعی به خاطر تیم خوبی که ایجاد کرد تبریک می گویم. ما خدای نکرده در نیمه اول باید با سه چهار گل از زمین بیرون می آمدیم.

وی افزود: باید واقعیت ها را بگویم. از بازیکنانم به خصوص محسن فروزان تشکر می کنم اما دلیلش باد بود. توصیه من به دوستانی که این همه هزینه کرده اند این است که بدانند سیرجان در این فصل باد می آید، ورزشگاه را تعطیل کنند. همه چیز زیبا بود به جز باد که در نیمه اول کیفیت مسابقه را برای ما و در نیمه دوم برای حریف خراب کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر همچنین خاطرنشان کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم. در نیمه دوم هر کاری که می خواستیم انجام دادیم اما توپی که نباید گل می شد گل شد. در واقع حریف در نیمه اول موقعیت هایی داشت که فروزان آنها را مهار کرد اما نباید اجازه این گل را می دادیم. در حالی که در جایی بدشانس بودیم وگرنه می توانستیم 3-0 باشیم. در کل به ربیعی، باشگاه مس و بازیکنان این تیم تبریک می گویم و واقعا از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. همچنین از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط پشت تیم ایستاد. با ظلم و ظلمی که در حق تیم ما کردید، تیم ما نباید اینجا در جدول (رده چهارم) باشد. روزی آینده از این ظلم و بی عدالتی صحبت خواهد کرد، اما این زمان بیهوده است.

کالانوی ادامه داد: با همه این تفاسیر برگشتیم نتایج خوبی گرفتیم و خیلی جاها بدشانسی آوردیم و می توانستیم پیروز شویم.تبریک امروز به استان کرمان. زمین خیلی خوب بود، ممنون از سیرجانی ها برای مهمان نوازی، اما اعتراض من کمی به ورزش بادی است که اگر همه جا ورزشگاه را ببندند، طبیعتا باد را کم می کند. ربیع یکی از بهترین مربیان جوان ایران است و تیمش هم فوتبال خوبی ارائه کرد اما در نیمه دوم به آنچه می خواستیم رسیدیم. با جابجایی هایی که انجام دادیم به تیم سرعت دادیم. در واقع شیفت های ما تدافعی نبود و هجومی بود. گل دوم تحت تاثیر هر سه بازیکنی بود که تعویض شدند و عملکرد آنها منجر به گل شد. البته در دقایق پایانی بازی به دلیل گلی که زدیم بازیکنان عقب نشینی کردند و این طبیعی بود.

وی در خصوص قضاوت قاضی گفت: نمی دانم حاج ملک مصدوم بود یا نه اما نزدیک صحنه بود و خیلی خوب قضاوت کرد. به تیم داوری تبریک می گویم که نتیجه را تحت تأثیر قرار ندادند. داور خیلی به صحنه ها نزدیک بود و اخطارهایش به درستی داده شد. اگر قاضی مصدوم بود و می توانست به این سرعت بدود، باید به او تبریک گفت.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره عملکرد تیمش و صعود به رده چهارم با اینکه 7 امتیاز از دست داد و از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پایین تر بود و از فولاد بالاتر بود، گفت: البته 7 باخت نداشتیم. امتیاز و 30 امتیاز. ما بعد از تصمیم 12، 13 امتیاز پرت داشتیم. نگویید 7 امتیاز، در واقع 30 امتیاز به ما خورد. لطفا 7 امتیاز بیشتر نگویید. اگر این اتفاق نمی افتاد الان قدمان بلندتر بود و شاید حتی در خط قهرمانی. 9 گلی که کمیسیون انضباطی به ما دیکته و تحمیل کرده، اگر کم کنیم، خط دفاع دوم قهرمانی می شویم و جزو تیم های اول جدول گل های زده می شویم. پس چه گل زدیم، چه گل زدیم و چه گل زدیم، افسرده بودیم. اگر این اتفاق نمی افتاد الان در صدر جدول بودیم.

قلعه نویی افزود: علاوه بر آن کادرفنی باشگاه کمک زیادی به ما کردند. من این را پشت سر گذاشتم و سختی ها و ناداوری های زیادی دیدم اما شاید برای بازیکنان ما قابل هضم نبود. با این حال ما موفق شدیم و کادرفنی کمک کرد تا تیم ما کم کم خودش را پیدا کند. من می گویم ما 7 امتیاز را از دست ندادیم، بلکه 26، 27 امتیاز را از دست دادیم. اما در آنجا خدایی هست و حتی یک برگی هم بدون اجازه او از درخت نمی افتد. بالاخره یک روز و یک جا باید هزینه اش را بپردازند. مطمئن باشید در این دنیا ثواب دارد. اگر فدیه ندهند، پس خدا بالاتر نیست. او می بیند که ما چقدر بی رحم بودیم. حالا هر کاری می خواهند می کنند.

وی همچنین یادآور شد: از سال 88 به این سؤالات عادت کردم، خیلی جاهای دیگر و جلوی چشمم لیوان را از من گرفتند، یعنی لیوان را از من گرفتند. از سال 1367 به بعد این اتفاقات برای من افتاد، در تبریز، در اصفهان، این اتفاق افتاد و شیشه را جلوی چشمم بستند، اما برای من فرقی نمی کند، من یک مبارز هستم و توکلم به خدا و اهل بیت است. بیت. تا زمانی که در فوتبال هستم مبارزه می کنم و هر جا که بتوانم اعتقادات و تکنیک هایم را به کار می گیرم و خدا کمکمان کند. لیوان را جلوی چشمم گرفتند و می دانم خط را کجا می کشند. به خدا و به همه اولیاء خدا قسم، برای هر تیم دیگری هم همینطور بود، این کار را نکردند، اما با ما کردند.

سرمربی گل گهر درباره تغییر شرایط تیمش در نیمه دوم و صحبت هایی که با نیمی از مربیان داشت، گفت: نه اینطور نیست. البته در نیمه اول باد باید روی ما تاثیر می گذاشت و در نیمه دوم باید روی حریف تاثیر می گذاشت اما در نیمه دوم با تغییرات تهاجمی پیروز شدیم چون می دانستیم یکی دو گل امنیت نخواهد داشت. حاشیه برای پیروزی دوست دارم تماشاگر از فوتبال لذت ببرد. تماشاگران نیز از رد و بدل شدن گل و ایجاد موقعیت روی دروازه ها لذت می برند. تیم های من همیشه همینطور بوده اند. من سعی می کنم بین دو نیمه تیم را هجومی تر کنم. ما می توانیم دو یا سه گل بزنیم، اما افکار و نگرش من هرگز تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید