آینده غزه را مردم ما با خون و فداکاری می‌نویسند



حماس:

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: آینده غزه را مردم ما با خون و فداکاری می نویسند و مقاومت ما با باروت و قهرمانی از آن دفاع می کند و نااهلان حق ندارند از طرف دولت غزه صحبت کنند.

آینده غزه را مردم ما با خون و فداکاری می نویسند

به گزارش خبرگزاری موج


یوسف حمدان نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روز جمعه در سخنرانی برای شرکت کنندگان در کنفرانسی فکری که توسط جنبش ملی سازندگی (حزب اسلامی از اعضای ائتلاف حاکم) در پایتخت الجزایر با شعار «فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی» برگزار شد. وی گفت: دستاوردها و تحولات راهبردی با رویکرد اعتراضات 11 دسامبر 1960 که الجزایری ها با خروج استعمار فرانسه شروع به مطالبه آن کردند. بپذیرند که اراده سیاسی یا رهبری سیاسی بر آنها تحمیل شود.

به گزارش رای الیوم، وی ادامه داد: ما به صراحت می گوییم که هرکس پشت تانک بیاید با او به عنوان صاحب تانک و هرگونه تلاش برای تحمیل اراده سیاسی یا واقعیتی جدید در برابر ایستادگی ملت فلسطین برخورد می کنیم. و مقاومت شجاعانه ما در غزه نابود خواهد شد.

این رهبر حماس افزود: آینده غزه را مردم ما با خون و فداکاری می نویسند و مقاومت ما با باروت و قهرمانی از آن دفاع می کند و نالایق ها حق ندارند به جای دولت غزه صحبت کنند.

وی گفت: مردم غزه تنها کسانی هستند که حق انتخاب رهبر خود را دارند که از آنها دفاع کند و وارد نبردهای افتخاری و رهایی بخش شود.

همزمان با تجاوزات مستمر به نوار غزه، رسانه‌های یهودی و غربی اطلاعاتی از فشارهای آمریکا و اشغالگران برای واگذاری مدیریت نوار غزه در آینده به یک طرف داخلی یا حتی بین‌المللی دارند. برای تضمین آنچه می دانند، امنیت اسرائیل و انتشار تکرار نشدن آنچه در 7 اکتبر رخ داد، از نقش جنبش حماس در اداره آن در آینده جلوگیری کرد.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.