البرز یکی از استان های دارای فرقه بهائیت است

ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802163

حجت الاسلام علیرضا ساعدی گفت: استان البرز یکی از استان های دارای فرقه بهاییت است بنابراین مسئولان فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان را با این فرقه آشنا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; اختتامیه دومین جشنواره سراسری پوستر و کاریکاتور مقدس حلقه بهاییان خیانت (30 دی) در سالن میلاد کرج برگزار شد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر کرج در جمع حاضران گفت: استان البرز یکی از استان های متاثر از فرقه بهائیت است لذا مسئولان فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان را با این فرقه آشنا کنند.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی ادامه داد: بهائیت نتیجه بحث استعمار و استثمار است، چیزی که در تاریخ شکل گرفته است.

وی افزود: استعمار بهائیت را برای دسته بندی روحانیت به وجود آورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: منظور از روحانیت سخنگوی دین است که بعداً تغییر یافت و تریبون های دیگر از آن برای تبلیغ فرقه استفاده کردند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: دو حزب مهم دنیا از جمله رژیم صهیونیستی و بهائیت تلاش کرده اند این منبر را در اختیار بگیرند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به ظاهر عمل کرد و در برخی جاها قدرت را به دست گرفت، در حالی که بهائیان به صورت پنهانی عمل کردند.

یکی از اعضای شورای شهر کرج افزود: فرقه بهائیت اکنون به صورت علنی در کشور در حال گسترش است و این آغاز تشکل بزرگی در کشور است.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: بهائیان غیرانسانی ترین رفتارها را با مادران و کودکان دارند، بنابراین سازمان های بین المللی باید پاسخگو باشند.

وی گفت: بهائیان با رژیم صهیونیستی ارتباط جدی دارند و در مرکز بسیاری از تصمیمات این فرقه در بیت العدل بوده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: استکبار جریان بهائی و رژیم صهیونیستی را برای سرکوب جهان و حتی تشویق یهودیان به ورود به فلسطین ایجاد کرد.

حجت الاسلام سعیدی افزود: بسیاری از دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر در کشور بهایی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز رسالت همه نهادها جلوگیری از پیشرفت این فرقه در کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید