برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جوانان در شاهین شهر


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810977

شهردار شاهین شهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید ابریشمی راد در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جوانان خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ویژه اهالی مناطق شش گانه شاهین شهر در 14 رشته ورزشی و با حضور 636 ورزشکار پسر و دختر.

رئیس جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان افزود: این جشنواره توسط شهرداری شاهین شهر و شورای اسلامی شهر و با مساعدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی برگزار می شود. 2 گروه سنی 15 تا 20 سال و 20 تا 25 سال در رشته های ورزشی فوتسال، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، نجاری، طناب کشی، دارت، طناب کشی، هفت سنگ مهارت پسران و دجبال، والیبال 4 نفره ، طناب کشی ، تنیس روی میز ، قسمت ویژه طناب کشی دخترانه وجود دارد.

شهردار شاهین شهر خاطرنشان کرد: این مسابقات از ۱۴ اسفندماه در اماکن ورزشی نواحی شش گانه شاهین شهر طبق برنامه زمان بندی شده آغاز می شود و همزمان با جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در روز جوان مراسم اختتامیه برگزار می شود. برگزار شود.

وی افزود: جوانان مایل به شرکت در این مسابقات می توانند از 4 اسفند به دفاتر مجموعه های ورزشی تهتی، دره پوریا، انقلاب، گلدیس، مسکن مهر و حاجی آباد مراجعه کنند. تا 13 اسفند ماه سال جاری مشمول رده سنی اعلام شده «و به شرط سکونت در محله مورد نظر ثبت نام کنند.

ابریشمی راد با گسترش حوزه مشارکت مدنی، عدالت و توسعه خدمات در مناطق شش گانه شهری موجب ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، حفظ ارزش های ایرانی اسلامی، حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی می شود. استفاده از ظرفیت شهروندان محلات همراه با مسئولیت پذیری جوانان و شهروندان، ایجاد سازوکار تقویت و تعامل بین نهادها در مسائل اجتماعی و فرهنگی، شناسایی و توجه ویژه به جوانان، شناخت محله مرکزی در شاهین شهر، ارتقاء تعاملات اجتماعی موثر، آگاهی عمومی از جایگاه ماموریت شهرداری در برنامه شناسایی محلات و محلات و وابستگی فضایی نسل جوان از اهداف برگزاری این جشنواره هاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید