برگزاری سه رویداد بزرگ فرهنگی، فرهنگی و ورزشی در گلستان

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792433

محمد فلاحی از برگزاری سه رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی در استان گلستان با عنوان یادواره شهدای گمنام و شهید فیضله گازانفری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فلاحی رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: فیضله گازانفری برگزار می شود.

فلاحی ادامه داد: این مراسم ساعت 15 روز جمعه 26 آذرماه 1393 با حضور کوهنوردان، ورزشکاران و عموم مردم در گلزار شهدای گمنام شهرستان کردکوی برگزار می شود.

رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان با بیان اینکه خانواده شهید فیضله گازنفری مهمان ویژه این مراسم خواهند بود، افزود: اساتید سخنران اصلی این مراسم خواهند بود.

وی گفت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی ناحیه گلستان و استعدادهای منتخب برتر کشور با حضور ورزشکاران این رشته (آقایان – بانوان) در هر یک از سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان برگزار می شود.

فلاحی در تشریح مسابقات کوهنوردی گفت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی استان روز پنجشنبه 25 آذرماه برای بانوان و جمعه 26 آذرماه برای آقایان در فرهنگسرای کردکوی با نام شهید فیضله گازانفری (شهید گمنام) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در مجموع دارای 18 سکوی قهرمانی است که در مسابقات کشوری جام فجر و استعدادهای برتر کشور معرفی خواهند شد.

این مسئول در پایان از دیگر رویدادهای پیش روی شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان برای برگزاری همایش کوهنوردان استان تا قله کفناچی در روز جمعه 12 دی ماه خبر داد و افزود: 20 دی ماه امسال نیز از دیگر برنامه های شورای کوهنوردی خواهد بود. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید