تیم های الهام بخش سخت بازی می کنند/ بازی جذاب و پرباری با نساجی خواهیم داشت


زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821037

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مجموع تیم های آرام و الهام بخش تیم هایی هستند که همیشه سخت بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساج در جام حذفی اظهار داشت: درگذشت بیتوله هندان را تسلیت می گویم. او را از سال 76 که استقلالی شدم می شناسم. او یک روزنامه نگار کاملا مستقل بود. در سال 76 که ناصرخان سرمربی تیم بود، در دقیقه 90 در آبادان گل زدم. در فرودگاه به من لبخند زد و گفت: مجیدی دمت گرم. این کلمه 20 سال است که با من است. هر بار که من را می دید می گفت: دمت گرم و من را به خاطرات دوران جوانی مان که در استقلال بازی می کردیم برمی گرداند. او همیشه با قلب و قلمش خیر و صلاح تیم را می خواست. این بار می خواهم به او بگویم آقای هندان دمتون گرم و شاد.

* نساجی در این فصل تیم بسیار خوبی بود

سرمربی استقلال درباره بازی فردا گفت: از بحث فنی که بگذریم، نساجی برای شهر خودم است و علاقه خاصی به این تیم دارم. یک بار با پسرخاله و پدرم به ورزشگاه رفتم و بازی تیم را تماشا کردم. اسطوره این باشگاه نادر مربی این تیم بود. خاطرات خوبی از این تیم دارم. خیلی خوشحالم که نساجی به تیمی تبدیل شده که نتایج خوبی در لیگ کسب کرده است. اگر مسئولان به این تیم کم توجهی کنند و این تیم بتواند به تنهایی مقابل این هواداران بسیار پرشور بازی کند، می تواند نتایج بسیار بهتری کسب کند. در مجموع این فصل تیم نساجی را خیلی خوب دیدم.

* تیم های الهام بخش بی صدا سخت شکست می خورند

وی افزود: به طور کلی تیم های آرام و الهام بخش تیم هایی هستند که سخت بازی می کنند. اگر در بازی اول حساب می کردیم در بازی برگشت موقعیت های زیادی داشتیم اما در عین حال می توانستیم در همان بازی شکست بخوریم. تیم نساجی خیلی خوب است. فردا برای برد باید با کمترین اشتباه کار کنیم. جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد. جای اشتباه نداریم در صورت شکست از مسابقات حذف خواهید شد. فرصت جبران نیست، پس باید با کمترین اشتباه بازی کنیم تا برنده شویم.

* با تمام وجود در جام حذفی بازی خواهیم کرد

مجیدی در مورد اینکه آیا در این مسابقه بازیکنان جوان تری را در اختیار خواهد داشت و زمین را حفظ می کند، گفت: نه، به هیچ وجه یک بازی حذفی نیست و ما بهترین های خود را نشان خواهیم داد.

* دوست دارم ورزشگاه آزادی مملو از هوادار باشد

وی با بیان اینکه چه تعداد هوادار در بازی فردا حضور خواهند داشت، گفت: به شخصه دوست دارم ورزشگاه پر شود اما اینکه چقدر تماشاگر بیاید کار من نیست و مسئولان باید نظر بدهند.

* دیداری جذاب و کامل با نساجی خواهیم داشت

سرمربی استقلال با بیان اینکه بازی فردا چقدر با دو بازی گذشته مقابل نساجی متفاوت است، گفت: همانطور که گفتم جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. بازی مساوی نیست و یک تیم باید برنده شود. هر دو تیم محتاطانه بازی می کنند اما با شناختی که از نساجی دارم فکر می کنم فردا یک مسابقه جذاب و فشرده برگزار شود.

* تا پایان فصل در باشگاه انقلاب تمرین خواهیم کرد
مجیدی در خصوص اینکه تا آماده شدن کمپ حجازی فقط از زمین انقلاب استفاده می شود یا ورزشگاه آرارات در حال بازسازی است، گفت: فکر می کنم تا پایان این فصل در باشگاه انقلاب تمرین کنیم. با تشکر از پرسنل باشگاه که این زمین را از هر لحاظ فراهم کردند. واقعا ورزشگاه آرارات امکانات تمرینی نداشت. شرایط اولیه انقلاب خوب است. در این دو روزی که تمرین کردیم بچه ها خیلی خوشحال بودند از کادر باشگاه هم تشکر می کنم.

* استقلالی ها سزاوارترین افراد برای قهرمانی هستند
وی در خصوص پتانسیل تیمش برای کسب هر دو جام و اینکه آیا می توان جام حذفی را فدای لیگ برتر کرد، گفت: در جلسه قبل گفتم فکر می کنم بازیکنانم شایسته ترین برای قهرمانی هستند. مهمترین عامل این تیم همبستگی است. مهم نیست چه کسی بازی می کند. هر بازیکنی که وارد زمین می شود با جان و دل کار می کند. این نکته ای بود که از ابتدای فصل روی آن کار کردم و با بازیکنان صحبت کردم. همدلی رمز موفقیت ماست و بازیکنانم از نظر فنی بسیار خوب هستند. فکر می کنم شرایط داریم اما کارمان خیلی سخت است.

* پرسپولیس همچنان سخت ترین حریف در راه قهرمانی است

مجیدی افزود: اتفاقا روز گذشته در جلسه ای که با بازیکنان داشتیم، گفتم پرسپولیس همچنان سخت ترین حریف در راه قهرمانی است. هیچ چیز تمام نشده، 6 بازی در قهرمانی داریم که همه آنها برایمان سخت است و باید با تمام وجود بازی کنیم. انشاالله در جام حذفی روی کسب نتیجه مطلوب تمرکز خواهیم کرد.

* به رای کمیسیون انضباطی احترام می گذارم

سرمربی استقلال در خصوص رای کمیته انضباطی گفت: به رای کمیته انضباطی احترام می گذارم اما نمی دانم صحنه چیست.

* از باشگاه در مورد بازگشت برنامه ریزی شده سوال کنید

مجیدی در خصوص بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال گفت: همه چیز در این خصوص از طریق رسانه های باشگاه اعلام می شود.

مدیر رسانه ای تیم استقلال در این خصوص گفت: در بحث سربازی، محمدحسین مرادمند، بهترین کار این است که صحبت نکنیم و بگذاریم روند کار ادامه پیدا کند. مصاحبه شغلی جواب نمیده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید