دوازدهم فروردین راه را برای حکومت عدالت محور جهانی هموار کرد


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818653

انتشار نظر فرماندهی کل انتظامی در تاریخ 14 فروردین ماه؛

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت دوازدهمین روز از فروردین گفت: روز جمهوری اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشعری فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در 13 فروردین ماه سال جاری پیامی را به افتخار جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

ملت ایران در 12 فروردین 1358 محصول مبارزات انقلابی خود علیه رژیم منحوس پهلوی، تحقق شعار راهبردی و تاریخی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به جهانیان عرضه کرد. پولادین بر اراده خود برای پیگیری آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و شهدای گرانقدر نهضت اسلامی تاکید کرد.

13 فروردین، جشن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، روز تأسیس انقلاب اسلامی، استقرار حکومت عدالت‌محور جهانی و ظهور جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست بین‌الملل. گفتمان غنی و تشویقی در مورد محرومان و مستضعفان.

جمهوری اسلامی ایران مولفه های استکبارستیزی، عدالت خواهی، معنویت و استقلال را در زندگی جوامع آزادی خواه و حق طلب معرفی کرده و وعده الهی غلبه حق بر باطل را داده است.

در این پیام، دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و فراملی به عنوان یکی از اولویت ها و نیازهای مسلم امروز و در این راستا پیشرفت های باورنکردنی و خیره کننده نظام در همه ابعاد بویژه دفاعی و نظامی بیان شده است. مایه مباهات ملت ایران است، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران امروز به جایی رسیده است که جبهه دشمن دچار وحشت استراتژیک شده است.

در این پیام با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و تبریک 12 فروردین و سالروز رای 98.2 درصدی ملت ایران به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکید شده است: تعمیق مقاومت اسلامی، انحطاط نظام سلطه که یکی از واقعیت های مسلم جهان امروز است، محصول انقلاب اسلامی و مرهون راهبردهای پیامبرانه امام خامنه ای، هوشمندی و بصیرت ملت ایران و در آینده نزدیک است و اراده خواهد کرد. ایجاد تمدن نوین اسلامی در هندسه سیاسی در جهان

در شرایطی که مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (شورای عالی) در سال 1401 فراهم کردند. سال تولید بر اساس دانش، اشتغال زایی اعلام شده است، شاهد باشیم.

امیدوارم با حمایت همگانی از تولید دانش بنیان و اشتغال زا شاهد تقویت بنیان های اقتصادی کشور باشیم. در همین راستا فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ضمن پیش بینی اجرای شعار سال، ظرفیت کامل خود را اعلام کرد. برای حمایت از نخبگان، کارآفرینان و موسسات مبتنی بر بسترهای تجاری امن و ایجاد شغل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید