دفاع مقدس راه را برای انقلاب هموار کرد

سرهنگ حمزه برین در مراسم رسانه ای عصر که ظهر شنبه در سالن مرکز هنرها برگزار شد ، اظهار داشت: کلید واژه رهبر معظم انقلاب درخ دفاع مقدس عبارت “جنگ گنج است” بود که در آن دشمنان بیشتر از ما از این کلید واژه استفاده کردند.

معاون اجرایی سپاه صاحب عمرو (عجیباستان قزوین به رسمیت می شناسد: تحمیل جنگ و تحریف حفاظت مقدس رهبران به موازات جنگ ، دشمنان تشخیص دادند که در این منطقه مقاومت 8 ساله ما با وجود پول اعراب ، دلار آمریکا و تجهیزات به دشمن نرسیده است.

وی افزود: امروز ما نیز به تحریم ها می بالیم زیرا در زمینه های مختلف از جمله مسائل امنیتی و نظامی دستاوردهای بی سابقه ای داریم که بیشتر آنها در دسترس جوانان بوده است.

این مقام مسئول گفت: آنچه در مقام نگرانی رهبر معظم انقلاب در سال 1377 مطرح شد ، مساله تحریف انقلاب و دفاع مقدس بود ، زیرا دشمن می داند که دفاع مقدس راه را برای انقلاب باز می کند ، همانطور که می بینیم. امروز. ” در حالی که هرکسی که جان خود را فدا کرده باشد مطمئناً در دوران نوجوانی حفاظت مقدس برای شهید فهمیده الگو قرار داده است.

وی گفت: تقارن ، شباهت و هماهنگی بین دفاع مقدس و واقعه عاشورا این است که در هر دو حماسه الگوها و الگوهای متفاوتی وجود دارد.

برین گفت: اقدامات بسیار خوبی برای حفاظت از ابعاد احساسی حفاظت مقدس انجام شده است ، اما این س whyال که چرا ، چگونه ، تاریخ جنگ تحمیلی و چرا تنها جنگ ما با وجود جنگ های متعدد ، حفاظت مقدس نامیده شده است ، هنوز مطرح نشده است. محافظت مخدوش. «اجازه دهید مقدس باشد و اجازه دهید نسل جوان ما که هیچ درکی از امام ، انقلاب و دفاع مقدس ندارند تحت تأثیر تحریف ها قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: 40 سال دفاع ما تمام شد و ما وارد 40 سال دوم شدیم ، اگر نتوانیم از استراتژی های دفاع مقدس الگو بگیریم ، برای خودمان نقش و وظیفه تعریف کنیم و برای آینده الگوهای عملیاتی داشته باشیم ، شما نخواهید بود. قادر به جنگجویان زمان ما است. ”

دیدگاهتان را بنویسید