ساخت اتصالات جوشی بدنه خودرو با تکیه بر دانش بومی/ مزیت های کمی و کیفی ماشین آلات ساخت داخل


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1898545

سید وحید میر فتاحی در گفتگو با دانا مطرح کرد.

مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان داخلی با اشاره به مزیت های کمی، کیفی و مدرن ماشین آلات تولیدی دانش بنیان گفت: هزینه پایین و پشتیبانی 24 ساعته از نقاط قوت اتصالات جوش بدنه خودروهای تولید داخل در مقایسه با مدل های اروپایی

سید وحید میر فتاحی یکی از مدیران شرکت دانشبانیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; با توجه تولید مبتنی بر دانش این شرکت تصریح کرد: ما در حوزه تولید دانش بنیان با تکیه بر توان داخلی کشور برای تولید تجهیزات و ماشین آلات جوش مقاومتی صنعت خودروسازی فعالیت می کنیم.

وی ادامه داد: محصولات ما بیشتر در حوزه بدنه سازی استفاده می شود و در حال حاضر حدود 4 هزار دستگاه ساخت این شرکت دانش بنیان در صنعت خودروسازی کشور و در خط تولید شرکت های داخلی و حتی خودروسازی جدید کشور مورد استفاده قرار می گیرد. محصولاتی مانند ری را و پروژه شاهین مورد استفاده واحدهای تولیدی این شرکت می باشد.


بیشتر بخوانید:
قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان شهریور ماه ابلاغ می شود

این فعال صنعت دانش بنیان ادامه داد: این شرکت تولیدی با تکیه بر دانش درونی ما توانسته ایم دستگاه ها و اتصالات هوشمندی در زمینه جوش FDC یا جوش فرکانس متوسط ​​تولید کنیم که برای جوشکاری فلز انتهایی بدنه خودرو بر اساس قدرت داخلی بسیار کارآمد است.

او در مورد مزایای دستگاه ها و اتصالات هوشمند صحبت می کند یک شرکت دانش بنیان وی در خصوص نمونه های خارجی نیز گفت: محصولات ما دارای مزایایی از جمله قیمت نهایی است که نسبت به نمونه خارجی بسیار کمتر است و از نظر نگهداری برعکس نمونه های خارجی است که با اعمال کوچکترین جریمه صحنه را خالی می کنند. و از تجهیزات که مهمترین جزء تولید است خطوط تولید بدنه را متوقف نمی کنند محصولات ما با پشتیبانی 100% 24/7 ارائه می شوند.

3ebb3b5e 0019 4fd4 954d 178019d0da74 خبر خاکستری

میرفتاحی تاکید کرد: و در بحث کیفی محصولات مبتنی بر دانش محصولات ما نه تنها با محصولات خارجی برابری می کنند، بلکه گاهی نسبت به مدل های اروپایی خود برتری کیفی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید