طعنه از پرسپولیس به ساپینتو: آیا استقلالی ها اصل و نسب من را نمی شناسند؟

طعنه از پرسپولیس به ساپینتو: آیا استقلالی ها اصل و نسب من را نمی شناسند؟

حسین خبیری یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوره مربیگری B آسیا است که توسط شورای فوتبال شمال غرب برگزار می شود و ما مسئولیت آن را بر عهده داریم. بازیکنان ملی پوش و پرافتخار زیادی در این کلاس حضور دارند و به مدت 2 هفته این کلاس ها زیر نظر شکوری و خانم کاظم اعضای کمیته آموزش برگزار می شود و مدرس این کلاس ها آقای سنجری می باشد. این سیاست خوبی است که فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش برای آموزش های جدید مربیان در نظر گرفته اند، به ویژه کسانی که تجربه بازی ملی را دارند در دوره های مربیگری شرکت کنند تا بتوانند با علم مربیگری در دنیا آشنا شوند. و اینکه فوتبال ما در اختیار مربیانی است که غرور ملی دارند.

خبیری درباره اظهاراتش در خصوص بیانیه ساپینتو و باشگاه استقلال علیه او گفت: دوستان ما هم بیانیه دادند و من از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کردم. بازیکنان، مربیان، مدیران و همه اعضای باشگاه زحمت کشیدند و نتیجه آن قهرمانی بود. اگر کسی از قهرمانی ما راضی نباشد حق توهین ندارد. کلمه ای که ساپینتو به کار برد، با اینکه به او احترام می گذارم که اینها لیاقت و شایستگی قهرمانی را ندارند، توهین بود و ما هم همان موقع جواب دادیم. با این حال او یک مربی و نمونه برای بسیاری از جوانان و مربیان است. البته نمی گویم شخصیت و فرهنگ ندارد. گفتم از نظر فرهنگی و شخصیتی این مضحک است و نشان دهنده ضعف فرهنگی است.

وی افزود: وگرنه خیلی ها که دوست نداشتند تیم ما قهرمان شود به ما تبریک نگفتند و این خوب است اما اینکه قهرمانی خود و زحمات یک ساله مربیان و بازیکنان را زیر سوال ببریم درست نیست. دوستانی از باشگاه استقلال گفتند که خبیری شهرت را بهتر از گمنامی می داند، یا داستان من را نمی دانند یا فقط برای ورزش می آیند و نمی دانند که من نزدیک به 20، 25 سال در این فوتبال زحمت می کشم و خدمت می کنم. از حق پرسپولیس و تمام کسانی که زحمت کشیدند دفاع کرد.به هر حال وظیفه ما و پرسپولیس خط قرمز ماست.من به همه مربیان و کسانی که زحمت می کشند احترام می گذارم.این یک مسابقه بود و همه زحمت کشیدند، چه باشگاه استقلال، چه باشگاه سپاهان یا باشگاه باشگاه تراکتورسازی .مهم اینه که مسابقات خیلی خوب بود و مردم بهشون خوش گذشت و الان نتیجه اینه که پرسپولیس قهرمان شد ما به همه احترام میزاریم و براشون آرزوی موفقیت داریم.

خبیری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به بازی جام حذفی اعتراض داشت که بدون تماشاگر برگزار شود؟ وی گفت: باشگاه در این مورد اعلام رسمی کرده و باشگاه نیز موضع رسمی خود را اعلام کرده است. اما قوانین فوتبال باید رعایت شود و باشگاه شرکت کننده در لیگ حرفه ای باید تمام فاکتورهای حرفه ای و استاندارد را داشته باشد و اگر استانداردهای لازم را نداشته باشد حق تیم مقابل را تضییع نکند. باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل درویش خیلی پیگیر بوده اند و حرف ما همان چیزی است که باشگاه اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید