قدرت نظامی جمهوری اسلامی قدرتمند، فوق العاده و بازدارنده است


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890557

سرلشکر باقری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در تراز انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: با وجود تحریم ها و فشار حداکثری برای پوشاندن چشمان دشمنان، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند، برجسته، ارزشمند و بازدارنده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیست و دومین همایش دوسالانه فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه در مشهد مقدس گفت: خدا را شاکریم که در چهار سال گذشته شاهد یک اتفاق فوق العاده و غرورآفرین بوده ایم. پیشرفت و ارتقای توانمندی های نیروی دریایی مقتدر سپاه.» به گونه ای که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی نسبت به قبل افزایش یافته است.


وی افزود: الحمدلله نیروی دریایی سپاه که از دوران دفاع مقدس سابقه درخشانی در مبارزه با متجاوزان بعثی و مقابله با متجاوزان آمریکایی در خلیج فارس دارد، در این اواخر در حال رشد و توسعه بوده است. در دهه های اخیر، به ویژه در چهار سال گذشته، پیشرفت قابل توجهی در قدرت بخش های مختلف شناور، موشک و پهپاد خود داشته است.

سرلشکر باقری با تاکید بر اهمیت و محوریت شرکت های پژوهشی و دانش بنیان برای ایفای نقش در توسعه دفاعی کشور، افزود: سازمان تحقیقات و جهاد خودپایه نیروی دریایی سپاه با جهاد علمی پژوهشی و توسعه تجهیزات علمی، این نیرو در زمره بهترین های نیروهای مسلح قرار گرفته و با تحقیقات پیشرفته در زمینه های مختلف و متنوع توانسته است به موشک های کروز دریا پایه، پهپادهای موثر دریایی و بسیاری دیگر از عرصه هایی که ملت شریف ایران اسلامی داشته است دست یابد. مطلع شد. ، به فرصت های قابل توجهی دسترسی پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به استراتژیک بودن نقش و مأموریت های نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: الحمدلله امنیت و حفظ منافع کشورمان در خلیج فارس و تنگه هرمز که بر عهده آن است. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این منطقه راهبردی مستقر است و این نیرو در گشت‌های دریایی دوردست نیز کمک موثری به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرده است و به فضل الهی این دو نیرو با وحدت و اتحاد در حال انجام ماموریت‌های محوله هستند. ، برادری، برادری و هماهنگی.

باقری با تاکید بر اینکه با وجود تحریم ها و فشار حداکثری دشمن، قدرت نظامی جمهوری اسلامی قدرتمند، برجسته و بازدارنده است، گفت: امنیتی که امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریا داریم. حفظ منافع ملت ایران در تمام دوران. تاریخ گذشته بهتر است و ما خاضعانه خدا را شکر می کنیم.

وی فعالیت های برنامه محور در سازمان را مهم و مهم دانست و اظهار داشت: برنامه های آتی نیروی دریایی سپاه در برنامه هفتم کشور و نیروهای مسلح توسعه فنی و ارتقای روحی و رزمی است. مرحله. آمادگی ای که انشاالله به سمت ایده آل حرکت خواهد کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی فرماندهان و افسران غیور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه سرلشکر طنسیری فرمانده نیروی دریایی ارتش در دستیابی به عرصه‌های اقتدار جدید گفت: امروز می توان گفت که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه انقلاب اسلامی رسیده است و به فضل الهی روند تکاملی آن در برنامه پنج ساله هفتم با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید